לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם של פו


היי, אני מיכל אני בת 10 בכיתה ה'. הבלוג הזה מתעסק בעיקר בפו הדוב וכל האוהדים שלו (כמוני) ייהנו מהבלוג. תהנו, מיכל.

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

חדשדנדש


יש לי בלוג חדש!!

טוב אז הבלוג שלי ממש ריק אבל בעוד כמה זמן הוא יהיה ממש יפה!! (טוב מה אתם רוצים עשיתי אותו היום...) תהנו בו בהמשך הדרך, מיכל

נכתב על ידי , 6/1/2006 17:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!*לדה של בל!ג** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !*לדה של בל!ג** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)