לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם של פו


היי, אני מיכל אני בת 10 בכיתה ה'. הבלוג הזה מתעסק בעיקר בפו הדוב וכל האוהדים שלו (כמוני) ייהנו מהבלוג. תהנו, מיכל.

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם את חוגגת את חג הפסח? היכן?
כן חחגגתי אצל דודים שלי.

מהם המאכלים המיוחדים שמכינים אצלך?
חרוסת, חזרת, ומרק קניידלך.

האם את אוכלת חמץ בפסח?
לצערי השנה לא התאפקתי ואכלתי אבל בדרך כלל אני לא.

האם את קוראת את ההגדה כולה, או מפסיקה באמצע (בשביל האוכל)?
מפסיקה, ברור בשביל האוכל!!

איזה שיר פסח הוא האהוב עלייך ביותר?
ארבעת האחים.

וכמובן - מה את רוצה לקבל בשביל האפיקומן (גם אם לא את זו שמחפשת אותו)?
הייתי רוצה לקבל... את כל מה שתמיד חלמתי עליו....{זה סוד}...

נכתב על ידי , 16/4/2006 08:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!*לדה של בל!ג** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !*לדה של בל!ג** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)