לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ori_xXx_Core


Drowning In My Sleep, I'm Drowning In My Sleep


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

טוב אז אממ.. כה..


כן כן לא הייתי פה הרבה זמן.. ><"

והגיע הזמן לעדכן [שוב]

אז מה חדש? חח (:

אממ.. עשיתי החלקה יפנית ^___^

והתחלתי לעבוד במספרה שבה עשיתי את ההחלקה..

בנתיים אני עושה חפיפות.. צבע.. ופאנים..

בקרוב אני כבר אתחיל לספר.. כרגע אני רק  מתלמד..

למספרה קוראים "גל פוני" [כן כן.. שם קצת קיצ'י חח]

אבל חפיף D:

המספרה נמצאת ברחוב הירקון 88 בת"א

זה ממש מטר מבוגרשוב.. יותר על חוף הים כזה... P:

והרבה מפורסמים באים כל הזמן ^__^

שבוע שעבר באה אלינו ג'ואל D:

למי שלא יודע מי זאת..

ג'ואל זאת איזה זמרת אחת ממש מפורסמת בסצנה של ההאווס

של כל האוחצ'ים האלה וזה.. חח אני לא הכי מבין בזה

אבל אמרו לי שיש את עופר ניסים.. דודי שרון.. וג'ואל

שהם השלוש הכי גדולים הארץ..

והיא השאירה 150 שקל טיפ לזה שעה לה פן.. :|

אז קיצר תבואו לשםפ חופשי אם בא לכם

תקבלו הנחות על הכל וזה חח (:

זה המייספייס של המספרה:

www.myspace.com/galpony




קניתי גם נעליים חדשות שילשום (:

נעליים של דרייבן ^___^

שחורות כאלה יפות D:

אממ.. כה.

לי יש את אלה D:


אלה סתם בשביל שתראו אותם בזוית שונה חח


החלתתי שבא לי לחפור יותר ב"אתרים חברתיים" חח או איך שתקראו לזה XD

אז כן.. יש לי עכשיו משתמשים ב:

 

israblog.co.il/203731

 

www.shox.co.il/Ori_X_Core

 

www.myspace.com/Ori_xXx_Core

 

www.cstages.net/user.php?user=Ori_xXx_Core

 

www.showme.co.il/profile.asp?u=Ori_xXx_Core

 

קיצר אם יש לכם את אחד מהאתרים האלה

או חלק מהם.. או אולי אפילו את כולם..

אז אני אשמח אם תוסיפו (:


יאללה תמונה וסלמט P:

 





אז יאללה ביי! D:

 

Ori_xXx_Core

 

   3>.

 


נכתב על ידי , 5/2/2008 11:21  
165 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33

ICQ: 298251395 




49,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOri_xXx_Core אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ori_xXx_Core ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)