לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

¥Bla¢k Bu††£rƒl


תמונות, תמונות, ועוד תמונות... =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

איך..


איך זה תמיד קורה לי? מפתחת ציפיות כ"כ הרבה ובסוף כלום לא קורה. נמאס לי פשוט.

נמאס לי לרצות מישהו כשזה לא הדדי.

נמאס לי להיות טובה באנגלית ובאנסין לקבל 44. זה כ"כ דיכא לי את היום. בכיתי למורה שלי ובכיתי על מבחן...

אני לא אחת שאכפת לה מציונים, יעידו כל החברות שלי

אבל כשזה נוגע למקצוע שאני אוהבת וטובה בו..? זה הורס אותי. ושובר אותי. ואני שבוע יכולה להסתובב עם פרצוףתחת בגלל זה.

היו לנו 2 אנסינים, באחד קיבלתי 44 ובשני 83, שזה גם לא הכי טוב, זה הרי יחידה ראשונה והכי קלה.

פשוט רציתי למות שקיבלתי את המבחן הראשון. זה כזה מדכא, אלוהים!!!!!!

נמאס לי לרצות את כולם עם החיוכים שלי, כי לא, לא תמיד בא לי לחייך ולצחוק. אם רואים אותי פעם אחת עם פרצוף רציני ישר חושבים שמשהו קרה לי. ונכון, קורה לי, אבל אני שונאת ששואלים אותי מה קרה S: ישר אני מתחילה לבכות.

וכל הנסיונות אחרי הבכי להצחיק אותי.. אני פשוט אוהבת את כולכם...

 

If I lay here

if i just lay here

would you lay with me and just forget the world?

 

נמאס לי לחיות. באמת. קשה לי...

כשאתה אומר למישהי שתדבר איתה בקשר לסילבסטר [במיוחד אם היא אמרה לך שהיא רוצה אותך 3 שבועות לפני] אז תדבר איתה!!

כי זה מבאס, זה כ"כ מבאס, למרות שדי התחלתי להתגבר עליך [לא שכזה הייתי מאוהבת בו, כן? אבל עדיין]

הרגשת הלבד אתם שואלים? זה נורא. וזה מה שאני מרגישה כבר שנתיים. ריקנות. חוסר אהבה. והדמעות שוב עולות...

"ואולי הוא יהיה הדבר בשבילו החזקת חיים.."

זה מטומטם לבכות עליך. כי אתה ידיד טוב שלי ואני לא רוצה לבכות עליך. זה לא מגיע לי ולא לך.

יש לי כ"כ הרבה לתת. אם רק היה לך מושג. לכם. אם רק הייתם מסתכלים קצת מעבר לחיצוניות, הייתם מגלים עולם קצת אחר.

הייתם מגלים אהבה שבחיים לא גיליתם.

 

אני רוצה לתת את זה למישהו כבר. די, הגיע הזמן. אני רוצה את זה. אני צריכה את זה. אני צריכה את החיבוק הזה כשרע לי, ואת המילים האלה כשרע לי, ואת הרגשת ה'טוב לי' ואת ההרגשה שיש שם מישהו בשבילי.

זכיתי לאהוב? עוד לא. וגם לא זכיתי להיות נאהבת. אני רוצה שיהיו ידיים שירצו אותי קרוב. אני רוצה לדעת שזכיתי לאהוב.

אני רוצה נשיקה, אני רוצה לטייל, אני רוצה להרגיש טוב עם עצמי, אני רוצה להרגיש בוגרת יותר ממה שאני, אני רוצה אותך.

ומי אתה? לא ידוע עדיין. בואו נעשה שכן יהיה ידוע. בואו נעשה שיהיה לי טוב.

 

אולי הוא עוד ידבר איתי בקשר להיום, מי יודע? שאני בבאסה אני לא ממש חושבת חיובי, למרות שזה מה שחובה לעשות.

אני רוצה להאמין שאני אהיה איתו היום. ואולי הכל לטובה, מי יודע?

 

חברים שלי, אני כלכך אוהבת ומעריכה אותכם. מצטערת אם לפעמים לא רואים את זה.

הלוואי שהשנה החדשה תביא איתה מצברוח חדש וטוב, תביא לכולנו אושר, אהבה, שמחה, הצלחה, כיף...

רק דברים טובים.

 

רוצה להשאיר אותכם קרוב אליי.

שנה טובה לכולם, כ"כ אוהבת אותכם 33333> את כולכם. מי שלא תהיו.

נכתב על ידי Me[?] , 31/12/2007 16:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Me[?]

בת: 32

ICQ: 247791495 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe[?] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me[?] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)