לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ילדותי השנייה


בלוג שהקמתי על מנת לתאר את חווית האמהות שלי ועל מנת להשאיר לילדה שלי מזכרת מופלאה מהשנים הראשונות לחייה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

תובנות.


רוני: אמא, נרדמה לי הרגל.

 

אמא: אוי

 

את יודעת איך אני קוראת לזה?

 

אמא: איך

 

רוני: "כדור הארץ אוכל אותי"

 

 

נכתב על ידי shirony , 3/9/2007 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  shirony

בת: 21




הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshirony אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shirony ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)