לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים


החיים יפים..פשוט צריך לדעת איך לנצל אותם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

הזוי ומוזר..


פתאום הכל נהיה לי מוזר...הכל הזוי....אחרי שאיבדתי את אחת מהחברות הכי טובות שלי...זה כנראה פוצץ הכל כבר החוצה...

איבדתי אותה...ועל סתם...היא הייתה חשובה לי..היה לה ערף מדהים בחיים שלי..היא תמיד הייתה איתי....ואני בשבילה....פתאום זה כבר לבוא לבית ספר.. ולא להגיד לה שלום..לעבור לידה ולהתנהג כאילו אני לא מכירה אותה..ככה זה אצלי וככה זה אצלה.....עד שאתה לא מאבד מישהו אתה לא יודע איך להעריך אותו...

כואב לי שהיא לא איתי..כואב לי שדרכינו כרגע נפרדות....אני מקווה שיהיה לה רק טוב בחיים למרות הכל..

העולם הזה מוזר...הוא יותר מידי הזוי...חברה טובה שלי סיפרה לי משהו שאף אחד לא יודע..משהו שהיא כמעט עשתה...בגלל אהבה...אני בהלם....כי דווקא היא?

זה כ"כ מוזר..זה מוזר..אין לי אפילו הסברים למה שקורה לי...כ"כ הרבה מחשבות רצות לי בראש..מחשבות שאני לא יודעת מאיפה הן הגיעו...רגעי כאב ושמחה ביחד....זכרונות של צער בכי אהבה חלומות...פתאום זהו הכל הולך ונגמר....רגעי געגועים שוברים אותי לסבא שלי ז"ל..סבא שלי...שכבר לא כאן איתי 5 שנים.. 5 שנים שהוא חסר לי..מוזר לי הכל..למה פתאום עכשיו?..הכל חוזר לי...כל האבידות...כל הצער..וכל העצב מחדש...

יש לי הכל..לא חסר לי כלום..ברוך ה'...הכל מגיע אלי לתוך הפה בלי יותר מידי מאמץ...כל מה שרציתי תמיד קיבלתי..כל מה שביקשתי מיד היה לי... אהבה לימודים חברות..הכל נוצץ וזהב....לפעמים יש אכזבות אבל לא מתלוננת...אז למה הכל עדין נראה לי מוזר?.למה הוציאו אותי מתוך הבועה ששייכת רק לי?.

למה אלוהים?..למה..דווקא האנשים שאני הכי אוהבת פוגעים בי...למה האנשים שהכי חשובים לי הולכים?..

זה ללמד אותי?.לגרום ל להבין ש..?..

למה עדין יש כ"כ הרבה שאלות בלי תשובות.....למה....תגיד לי רק למה...?!!!

 

 

נכתב על ידי luli18 , 19/1/2006 14:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  luli18

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לluli18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על luli18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)