לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תהיה מאושר בחלקך, ואל תחייה בציפיה להשיג את מה שאין לך.


"חברים הם דרכו של ה' לדאוג לנו"

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 298209852 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

ואו.הלם.


מרגישה כל כך מטומטמת.

איל תמיד אני מאמינה לכל מה שאומרים.

למה אני צריכה להיות כל כך תמימה?

למה הייתי צריכה להיכנס לכל הסיפור הזה?!

אני לא מבינה מה נהיה איתי, כנראה שראסמי הכל היה חארטה עצבנית.

שילך קיבינימאט, באמת ש/לא אכפת לי ממנו כמו שאכפת לי מעצמי,

איך שהאמנתי, איך שנפגעתי.

כרגיל,

נועה יוצאת טיפשה.

עד מתי?!

נכתב על ידי , 26/4/2009 00:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה לא העניין של הגעגוע, כמו העניין של הצורך.

להרגיש אהובה, יפה, מושכת,

שיהיה סיבה לקום בבוקר.

לא שאין היום, פשוט אין את אותה סיבה.

בנאדם שהיה הכל בשבילך, ולפתע נעלם, אני שום סיכוי שיעלם באותה קלות שהוא בא.

אז אולי זה לקח לי שבועיים, אבל אין מה לעשות, זה היה חייב לקרות מתישהו.

חסר לי.

חסר לי החום והאהבה שהייתי מרגישה, חסר לי המגע, חסר לי לדעת שמישהו חושב עלי, מישהו חולם עלי, שיש מישהו בעולם הזה שאכפת לו קצת יותר מכל אחד אחר.

וכן, אני מתגעגעת, וכן, אתה חסר לי, וכן הייתי רוצה עכשיו לחבק אותתך הכי חזק, להריח את הבושם שאני כל כך אוהבת, ופשוט להירדם לך על החזה,

אבל זה לא יקרה, כי דברים משתנים, אנשים משתנים, לטובה או לרעה.

אין מה לעשות, החיים זה משהו שאנחנו לא שולטים בו, לא בוחרים תמיד מה שנוח, ולפעמים נדפקים משטויות.

לרגע לא להתחרט, לרגע לא לחשוב אחורה, לשנייה לא להגיד חבל, כי חבל על מי שמת, וגם זה לא תמיד.

וכן, קצת חרא לי עכשיו, והייתי רוצה פשוט לקבל תשובה לשאלה הכל כך פשוטה הזאת, שמטרידה אותי כל כך הרבה זמן.

 

נכתב על ידי , 12/4/2009 02:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,014

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.A.M.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.A.M.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)