לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדרך למגרש הגרוטאות


החיים זה עבודה קשה וריגושים זולים

Avatarכינוי:  מעגל אנלוגי

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

היום


אני יודעת!

לא צריך לדעת דבר בחיים רק צריך אוצר מילים ואמביציה iאם יש לכם גם ג'י פי אס זה די חותם את העניין,

תראו אני אמנית בדימוס לוליטה בפנסיה משוררת ביבים מפוצצת קיבים

יש לי נסיון חיים שאי אפשר לציין בקורות

שמה רק המצאתי את עצמי :

מסודרת אחראית בעלת יכולת עמידה במצבי לחץ מולטיפונקציונלית אולטרהויולנטית אמוציוסקסואנטינשיונלית

יש לי

תואר ראשון בהבנת נבכי הנשמה אינטואיציה מעולה בלדעת מה רוצים לשמוע ממני חובבת לשקר לממונים עלי ואף עושה זאת בלי להניד עפעף

תאמינו לי אני האישה בשבילכם יודעת לענות בראיון עבודה:

 תראו אני בחורה מיינסטרים (סשן סטרים של שתן על הפרצוף של חבר שלך 500 ש"ח) לפעמים אני יוצאת לצעידה (מארש אנטי קאפיטליסטי של פאנקיסטים ורוצחים מהכיכר)

וגם יש לי המלצות! (אתם פשוט לא רוצים לשמוע אותן).

 

היום

אלך לרקוד עם קברנים בבית העלמין לעבודות נכזבות

ארקוד וארקוד עד שכפות רגליי יתנפחו

בגל החום 36 מעלות צלזיוס מעל ומעבר,

ממלאת את חובת הקלאסיקות שלא נקראו.

 

בחטא ועונשו מזג האויר צונן

רסקולניקוב מזיע במיטתו מעצביו המרוטים

ואילו אני תחת השמש המלהטת.


נכתב על ידי מעגל אנלוגי , 16/7/2012 22:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעגל אנלוגי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעגל אנלוגי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)