לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


עכשיו כשאני מתחילה עשור חדש וחשוב בחיי אני מזמינה אתכם לחוות איתי את גיל 21 וכל מה שכלול בו ומסתבר שזה לא רק אוניברסיטה (או שכן?)
Avatarכינוי:  .Nofar H

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

הצילומים שלי לבושם החדש+רוצה בושם במתנה?! כנסי!


היי לכולם!
טוב, אז כמו שאמרתי לכם בפוסט הקודם, ביום שלישי הייתי בצילומים של בושם בשם סקרלט של חברת קשארל.
אז ביום שלישי [ה25.8] סידרתי את עצמי בקטנה, דחפתי לתיק כמה טייצ'ים וגרביונים, שרשראות ועגילים, התקשרתי לקורל כי הבנתי שגם היא מגיעה לצילומים, וקבענו להפגש וללכת לשם ביחד. יצאתי לעזריאלי בערך ב1, הגעתי לשם ב1 וחצי וקורל כבר הייתה שם עם שתיים מחברותייה. חיכיתי שהן יסיימו לאכול, לי לא ממש היה תאבון, ואחת החברות שאלה מאיזה בלוג אני. הייית בטוחה שהיא לא תכיר את הבלוג כי וואלה, את בצבא וזה בטח אין לך זמן לבלוגיה, אז אמרתי את השם של הבלוג. תגובתה: "דיי! לא נכון! את מהבלוג שבאמת עוזר?! וואי! אני ממש אוהבת את הבלוג שלך ואני נכנסת אליו ו-" הבנתם את הרעיון. בקיצור זה היה ממש נחמד . אחרי שהן סיימו לאכול אחת החברות החליטה שהיא רוצה לקנות עגילים וקורל רצתה סיגרייה, מפה לשם יצא שהגענו לצילומים רק ב2 וחצי- 3. בגלל שבאותו יום התעתדתי להגיע גם למפגש של הישרדות לצפייה בפרק הראשון של העונה השלישית בשעה 5, התחילו לארגן אותי לצילום בערך רבע שעה- 20 דקות אחרי שהגעתי לשם.
טוב, אז אני אסביר לכם קצת על הצילומים:
כל אחת מהמצולמות הצטלמה בשתי גרסאות:
גרסא ראשונה: הצד הפואטי- האישה הנאיבית, התמימה, הרכה, העדינה- בקיצור דה גוד גירל.
גרסא שנייה: הצד הקורלי- האישה הסקסית, המסתורית, בעוצמתית, הנועזרת- דה בד גירל.
בתור בנות, בתכלס, אנחנו יודעות שלפעמיים אנחנו ככה ולפעמיים אנחנו ככה. הרי, כשאת רוצה את התמימה וכשאת רוצה את הסקסית
נכנסתי לחדר הלבשה עם הסטייליסטית והיא התחילה לחפש לי בגדים שמתאימים לתמימה. בהתחלה היא שמה לי מכנס שהיה גדול עליי מאוד, ואז היא החליפה לי לחצאית שחורה וחולצה שחורה שזה נראה כמו שמלה והחליטה שככה היא רוצה שאני אצטלם לילדה הטובה. אחר כך המאפרת איפרה אותי, זה לקח המון זמן. היא שמה לי הרבה איפור בעיניים, איזה סטייל זה יש לה שם הכל. זה כזה יפה . טובטוב, אחרי שהיא סיימה לאפר אותי הסטייליסטית הבינה שזה לא טוב להלביש אותי שחור בשביל ילדה טובה כי אני נראת... לא תמימה. אז, שוב החלפתי בגדים, הפעם למכנס קצר וחולצה תכלת. סטייל. כשסוף סוף הגענו לתוצאה הסופית, הגעתי לחלק שבו אני אמורה להצטלם.
אז, הנה לכם התמונה שבה אני נראת- תמימה, רומנטית, עדינה ופשוט ילדה טובה:

*הצד הפואטי*

אחרי שסיימתי להצטלם בתור הילדה הטובה, הבנתי שהזמן לא פועל לטובתי ושאני חייבת לתקתק עיניינים אז טסטי לחדר הלבשה, והחלפתי בדגים (הסטייליסטית אמרה שאני מורידה בגדים בצורה לא טובה ושאני מרחיבה להם את הכתפיות ): נו מילא). שמתי שמלה שחורה ומעלייה חצאית בטן כזאת שחורה עם חגורה. המאפרת שמה לי עיפרון שחור (זה כאב), ושמה לי הרבה אודם. אמרתי "אני נראת כמו פרחה", אז היא החליפה אודם. נמנמ.
והנה התמונה שלי שבה אני נראת נועזת, סקסית, מושכת- הילדה הרעה.
 
*הצד הקורלי*

אז כמו שכבר הבנתם את הקונצפט של הבושם- שני הצדדים באישה: האחד הוא הפואטי (התמים והרומנטי) ושני הוא הצד הקורלי (הסקסי והנועז).

רוצה לזכות בבושם במתנה?!
טוב, אז ככה:
קחי את המצלמה, צלמי שתי תמונות שלך:
אחת שאת תמימה- תלבישי את עצמך באיזו שמלה חמודה, תשימי איפור עדין, ליפגלוס ורוד- כמו שאת יודעת!
אחת שאת סקסית- תשימי בגד כהה, שמלה יפה, עגילים גדולים, איפור בולט- מה שאת מבינה
תעלי את שתי התמונות לבלוג ותשלחי לי קישור לפוסט שלך, שאני אוכל לראות, ולהגיב כמובi
בפוסט שאתן מעלות עם התמונות, תנו הסבר קטן על כל אחת מהתמונות, ותרשמו לאיזה צד בכן אתן יותר מתחברות, איזה תמונה היה לכן יותר קל לצלם וכו'.
ואחת מהמשתתפות שתצלם את התמונות הטובות ביותר- תזכה בבושם!
תקשיבו, הבושם מאוד יקר, אל תפספסו הזדמנות כזאת. תחשבו שזה גם די כיף להצטלם ככה, אז תנצלו את ההזדמנות- גם להצטלם בכיף וגם לממש את האפשרות לזכות בבושם :)
אין לך בלוג ואת רוצה להשתתף?! אין בעיה! תעשי את את המשימה ותעלי אותה לnote בפייסבוק!
אז יאללה- קחי את המצלמה- וצאי לדרך!

הנה הבושם שיהיה של אחת מכן




מי שמשתתף שתשים בפוסט את איקון התחרות:



כל מי שמשתתפת בתחרות רק תרוויח אז קדימה :)
סיום התחרות הוא עוד שבועיים מהיום!

כל מי שמשתתפת שתשים בסוף הפוסט שלה את הקישור הזה:
http://israblog.co.il//blogread.asp?blog=204675&blogcode=11203770
פשוט תדביקו אותו בסוף- חובה!
זה בשביל שאני אראה שעשיתן את הפוסט.
בקיצור אתן חייבות לשים את הקישור!

בהצלחה!

רוצה דוגמית סקרלט מתנה, ובושם בהנחה מיוחדת? תסמסי את המילה סקרלט למספר 6070


מי שרוצה להוריד את התמונות שלי בגודל מלא שילחץ כאן
אתן מוזמנות להיעזר בתמונות בשביל בצילומים שלכן, או אם סתם בא לכם לראות את התמונות בגדול אז בכיף!

מה אתם חושבים על התמונות שלי?
אשמח לתגובות!
אם יש שאלות על התחרות אתם מוזמנים לשאול בכיף!

ד"א מי שרוצה להתעדכן מה קורה עם התחרות, או סתם לקבל עידכונים בבלוג שירשם כמנוי ;]
יום טוב!
תגיבו אנשים
נכתב על ידי .Nofar H , 30/8/2009 17:57  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   11 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,144,791
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nofar H אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nofar H ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)