לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


עכשיו כשאני מתחילה עשור חדש וחשוב בחיי אני מזמינה אתכם לחוות איתי את גיל 21 וכל מה שכלול בו ומסתבר שזה לא רק אוניברסיטה (או שכן?)
Avatarכינוי:  .Nofar H

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

היום הראשון של הלימודים+רוצה בושם במתנה?! :)


היי לכולם:)
איך עוברים הימים הראשונים בבית הספר? אני מקווה שטוב.
היום אני אספר לכם על עלילות נופר חזות והיום הראשון שלה בבית הספר [כן, יש עלילות כאלו, ותיכף תבינו גם איזה].
קודם כל, והכי חשוב[!], יום לפני תחילת הלימודים, ביום שני, עברתי תאוריה ראשונה! ועוד יותר טוב- עברתי בלי טעויות בכ-לל! לגמרי שמחתי שירד ממני הנטל הזה של התאוריה סוף סוף לפני תחילת שנת הלימודים. מי שלא יודע- תאוריה זה מבחן בנהיגה שחייבים לעבור אותו לפני שמוציאים רישיון, יש 30 שאלות אמריקאיות ומותר לטעות רק 5 פעמים.
לקראת הערב של יום שני דיברתי עם כמה מחברותיי והן אמרו לי שצריך לבוא מוקדם יותר לתיכון בשביל לארגן שלטים וכאלו לכבוד בואם של הי'ניקים, בשביל לקבל אותם בטוב לב ובצורה נעימת הליכות, וכשאני אומרת בצורה יפה וטובת הליכות אני מתכוונת להשפלתם של חבורת הקטנטנים ביום הראשון שלהם בתיכון בשביל שהם לא יסתובבו כל השנה עם האף למעלה ויחשבו את עצמם. צריך להרגיע אותם לפני, שיבינו בדיוק את סדר המעמדות פה. אתם בטח חושבים, אה מוקדם זה סבבה, בטח ב6 ככה זה נחשב מוקדם, זה עוד סבבה להגיע לבית הספר. כלומר, זה ממש מוקדם לקום שעה ב5 וחצי להיות בתיכון ב6 אחרי שכל החופש קמתי ב12 אבל זה עוד בסדר. אז זהו, שלא. אז מוקדם- זה לא 6, וזה גם לא 5, ולא, זה גם לא 4, זה פאקינג 3 לפנות בוקר! לא, לא, תנו לי לתקן את עצמי- 3 בלילה! אני אפילו לא הולכת לישון ב3 בלילה, מה אתם מדברים? אחרי שהבנתי שאני אמורה להיות בתיכון ב3 בלילה ושאני לא בדיוק הולכת לישון בלילה הזה, התעשטתי על עצמי וחשבתי על מספר הבעיות הקיימות והפתרון שלהן, להלן סיכום קצר- בעייה1: אני רוצה לישון, הפתרון: לישון. הבעייה2: אני לא אצליח להרדם עכשיו זה מוקדם מידי, הפתרון: "בעייה2: את צריכה להיות ב3 בבית הספר, אין זמן לישון, הפתרון: ?. התקשרתי לחברה שלי וסיכמנו שבמקום 3 נלך לשם ב4 וחצי. יאי, יש לי 4 שעות לישון, איך נחמד? שמתי את הראש ב12 בלילה וניסיתי להרדם. זה לא הצליח. נרדמתי בערך ב2, אחרי שרועי שלח לי סמס שהוא יוכל להקפיץ אותי לתיכון ב4 וחצי כי הוא יוצא עם חברים. 
ב4 התעוררתי עם השעון המעורר, צילצלתי לגלית היא מלמלה משהו לא ברור כמו "ממ.. מה.. אני לא מאמינה שאנחנו באמת הולכות.. מפטטפטממצצפט" מובן. התארגנתי על עצמי וב4 וחצי רועי התקשר ואמר לי שהוא מחכה לי למטה. זזתי וב4 וחצי אני וגלית כבר היינו באוטו של רועי לקראת התיכון, להתחיל את שנת הלימודים החדשה באמצע הלילה! אני כולי כבר נכנסתי למוד של יאללה סטייל לילה לבן בתיכון אחרי שעה וחצי שינה איזה מגניב וכאלה, ניסיתי לעודד את עצמי. בדרך לשם אור התקשרה אלינו ואמרה "תקשיבו אל תבואו מעיפים מפה את כולם". ולא, זה לא באמת קורה לי. עזבו את זה שרועי נשאר ער במיוחד בשביל לסיע אותי, ועזבו את זה שקמתי משינה של שעה וחצי, או את זה שעד שנרדמתי התחלף יובל. פאקינג אמצע הלילה! אני קמתי משינה! אני התעוררתי, אני התארגנתי, אני התאפרתי! מה הסיכוי שכל זה היה לסתם?! התעצבנתי רצח  ואמרתי לרועי לחזור על עקבותיו. כוסעמק. כשהייתי כבר בבית בדרך לחזור שוב את המיטה הנעימה שלי ואל השמיכה, הכרית והשינה הטובה, אור התקשרה אליי "נופר, שומעת, בסוף החלטנו לחזור למרות שהעיפו אותנו יאללה צחוקים. את באה? ", אני: "בוודאי אני כבר יוצאת ". או שלא?!  אמרתי לה שאני אגיע ב7 ושאני הולכת לישון עכשיו, היא כל כך מתה אם היא מתקשרת שוב. ישנתי ישנתי ישנתי (זה לא היה כזה ארוך זה היה בסה"כ שעתיים) ומתי ב7. התארגנתי, שוב, אותו אירגון מאמצע הלילה, ואבא שלי הסיע אותי ואת גלית לתיכון, היינו שם בערך ב7 וחצי. כהגענו היו שם כמעט כל השיכבה עם מוזיקה מטורפת והרבה רעש. היו שלטים בכל מקום כמו "הסיוט יגמר כשיב'ניק יגיד" או משהו כזה וכל מיני משפטים מעליבנים כאלה על הי'יים. בעייפות כמעט מוחלטת הצטרפתי לחגיגה, אחרי 4 שעות שינה לא רצופות. היה ממש מצחיק למרות שהיו י'ניקים מפוחדים זה היה ממש לא יפה מה שהבנים בשכבה שלי עשו להם נראה לי יש להם טראוומה עכשיו חח. בכל מקרה, אחרי שנגמרה החגיגה בחוץ החניסו את כולם פנימה לכיתות והמחנכת התחילה לחפור. המחנכת שלי אוהבת לדבר, ואני לא אוהבת להקשיב- אוי מה חבל. איניוואי, המחנכת החליטה שהיא לא מחלקת לנו את המערכת השבועית ושכל אחד יסתכל במערכת השבועית שלו באתר האישי ושהמורים העלו לשם את המערכת שעות. חשבתי, וואלה סבבה אני אכנס לאתר- אבל כמובן, שממש לא סבבה. כשנכנסתי לאתר בהפסקה גיליתי שלא רשמו לי את מחשבים ואת פיזיקה במערכת וממש לא ידעתי מה לעשות. בטח אתם חושבים- תלכי למחנכת היא תעזור לך. אז הלכתי למכנחת, אתם חושבים שהיא עזרה לי? אתם טועים. היא אמרה משהו כמו "תבחרי איזה קבוצה שאת רוצה ותכנסי אלייה, רק תיידעי אותי, ותגידי למורה, ותבדקי שזה לא מתנגש לך בשעות". ואני חשבתי לעצמי 'בניית מערכת זה לא משהו שאת צריכה לעשות?'. אבודת עצות ניסיטתי ללכת למנהל שגם לא עזר לי, ולמרכזת שיכבה שגם לא עזרה. אז כן, בסופו של דבר בלי שום ברירה אחרת נאלצתי ללכת לפי עצתה של המכנחת. ניכנסתי לשיעור פיזיקה אקראי וככה בחרתי את שעת המחשבים שלי. בנתיים אין לי מושג אם דברים מתנגשים לי או לא, כי אין לי עדיין את כל המערכת. אני מאוד מקווה שאני לא אהיה אמורה להיות בכמה שיעורים באותו זמן כי מורים זה פשוט דבר אטום לחלוטין. אני יכולה להסביר למורה במשך שעה שהייתי בשיעור אחר ובכל זאת יהיה לי רשום חיסור על אותו שיעור.
בכל אופן, מחר או מחרתיים אני אברר שום את עיניין מחשבים-פיזיקה הלא פתור שלי. אני מקווה שהכל יסתדר מבחינת שעות במערכת. מה שכן מסתדר לי טוב במערכת זה שאין בה מתמטיקה! כן כן, סיימתי ללמוד מתמטיקה! זה כל כך כיף!  תקנאו P:

אז איך עבר עליכם היום הראשון בבית הספר?
אשמח לשמוע חוויות


עדיין אין משתתפות ככה שסיכוי שלך לזכות הוא גדול- מה יש לך להפסיד

זהו לבנתיים, תגיבו ;]

נכתב על ידי .Nofar H , 2/9/2009 20:27  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,144,791
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nofar H אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nofar H ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)