לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


עכשיו כשאני מתחילה עשור חדש וחשוב בחיי אני מזמינה אתכם לחוות איתי את גיל 21 וכל מה שכלול בו ומסתבר שזה לא רק אוניברסיטה (או שכן?)
Avatarכינוי:  .Nofar H

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

עיצוב חדש ורשימת שירים קייצית


את היומיים האחרונים ביליתי בב"ש ובעומר ואוף כמה שלא התגעגעתי לימים החמים האלה. המזג אוויר היום היה סיוט, והחום בבאר שבע בילתי נסבל. גם במרכז לא יותר טוב, בגלל הלחות, אבל הטמפרטורות בדרום זה משהו נוראי. אין לי בעיה עם חום דרומי כשאני גם גופיה וג'ינס קצר וטבע, אבל כשאני על א' וואו, זה רע. אוי לא, כשאוגוסט יגיע...

וכן, בגלל שהקיץ כבר כאן, כמו שהקוראים הותיקים כאן כבר בטח הבינו, המראה של הבלוג הוא עונתי- בחורף העיצוב יהיה חורפי, ובקיץ הוא כיפי, קליל, פירחוני ועם שמש קול (איזה חתיכי עם משקפי שמש)

אני מאמינה שבמהלך הקיץ ימאס לי ממנו ואני אחליף לאחד אחר, אבל לבנתיים הוא אחלה (חמוד)

 

בימים אלה אני עומלת בקצב מסחרר על רשימת שירים לדיסק החדש לאוטו.

אגב, לא הזכרתי כאן אז- נגמר לי הנהג חדש!!! מזל טוב יכנס כאן בברכה

יש לי כבר דיסק אחד עם שירים מגניבים לגמרי, אבל דיי, כמה אפשר לשמוע את אותם השירים מספטמבר (שזה יוצא ספטמבר... עד מאי... זה... *ספרתי כרגע חודשים עם האצבעות, וואו. זה מה שיוצא מ5 יחל מתמטיקה, מסתבר* אז 8 חודשים, לאיטיים ממני שעוד לא הגיעו לזה).

 

רשימת שירים לדיסק החדש- תעזרו לי למלא אותה

הקריטריונים: שירים קלילים עם אווירה קיצית ושל בנות! תראו את הרשימה ותבינו

1. love on top- beyonce 

בסימן שאלה כי כבר די נמאס ממנו

2. קרנבל- דורבנים

אז היה לי את הדיסק המקורי של הדורבנים עם כל השירים המהממים שלהם אבל לפני כמה ימים אחרי 8 שנים הוא נשבר לי. שיט

3. the one that got away- katy perry

כל כך

4. what makes you beautiful- one direction

אוף אני קצת בת 15 בנפשי כנראה

5. with you love- cher lioyd 

ראו הערה למספר 1

6. כאלו מילים- תומר יוסף

נו ברור

7. מרוב אהבה שותק- בעז בנאי

אחלה שיר אבל לא בטוחה, מה אתם אומרים? להכניס או לא?

8. call me maybe- carely rae jepson

קצת מצחיק, זה בכלל לא השיר שהתכוונתי אליו. חיפשתי ביוטיוב שיר אחר בשם דומה, והגעתי אליו, אהבתי ויאללה גם נכנס לרשימה

9. call me- blondie

זה השיר שחיפשתי (ממספר 8)

10. somebody that i used to know- gotya

איך לא כשזה מספר אחד בכל מצעד אפשרי? ואחלה מנגינה יש לזה

11. where is the love- the black head peas

די ישן אבל הוא כל כך יפה!!!

12. love story- taylor swift

בכלל לא חשבתי עליו, ראיתי ביוטיוב בזמן שכתבתי את הפוסט וגם הוא אחלה

 

*הערה חשובה!!!

אין לשפוט אותי לפי (חלק גדול) השירים הנ"ל, אני בסך הכל בחורה שרוצה שיהיה לה אחלה דיסק בנות בדרך לפלמחים עם חברות בימי הקיץ השימשיים

אני מחפשת עוד בערך 10 שירים להכניס לדיסק, אז אם יש לכם רעיון לשיר מגניב וקליל תרשמו לי בתגובות את השם ואכניס לרשימה כאן

תודה לעוזרים!

 

דעות על המראה החדש של הבלוג יתקבלו בברכה.

אני חושבת שהרקע נורא בהיר, איך אתם רואים אותו אצלכם? להכהות אותו? אני חושבתש הוא הופך את הבלוג לאנמי קצת. בקיצור, צריכה את דעתכם

 

עד הפעם הבאה (או עד שאסיים את רשימת השירים),

נופר

נכתב על ידי .Nofar H , 1/5/2012 17:35  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,144,791
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nofar H אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nofar H ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)