בתחילת חודש שעבר כולנו התלהבנו לשמוע כשנולדה כאן חברה חדשה לטלפונים ניידים "הוט מובייל". החברה הבטיחה- שיחות, סמסים וגלישה ללא הגבלה, עבור תשלום חודשי נמוך ביותר של 89 ש"ח. כששמעתי על המבצע ישר קפתי על ההזדמנות! אמרתי לעצמי, שעכשיו סוף סוף זה הזמן המתאים להחליף את הנוקיה 5800 הישן שלי באייפון 4S.
הוצאתי 3190 ש"ח וקניתי אייפון 4S. יופי, שלב אחד במבצע 'גם נופר משתדרגת לסמארטפון' עבר בהצלחה. יום לאחר מכן כבר עברתי מחברת "פלאפון" לחברת "הוט מובייל". ההבטחה שלהם- עד 48 שעות מרגע הניוד, המספר שלי יחזור אליי, בנתיים אהיה עם מספר זמני. אחלה, אין בעיה.
לפחות ככה חשבתי.
כשהחברה הזו עברה את הגבולות והתחילה לעלות לי על העצבים החלטתי לפתוח את הפה ולכתוב למשרד התקשורת, שיהיה מודע לכל העיניין. מה הם חשבו, כשהם עשו בעיות לבלוגרית עם נסייון כתיבה של 7 שנים?
אין טעם שאספר את כל התהליך שעברתי עם "הוט מובייל" מרגע ההעברה אליהם ועד רגע כתיבת המכתב, הכל כתוב בו. תקרא ותבינו
לכבוד,
משרד התקשורת – תחום פיקוח על השירות לצרכן
לידיעה:
ממונה
על פניות הציבור חברת "הוט מובייל"
הנדון: אי ביצוע ניוד מספר פלאפון
שלום,
לאור
זאת שמכתב זה נשלח לפני מספר ימים לממונה על פניות הציבור של חברת "הוט
מובייל" והדבר לא טופל, מכתב זה נשלח בשנית. בפעם הקודמת, לאחר שליחת מכתב זה
לחברת "הוט מובייל", נציגה מהחברה יצרה עימי קשר טלפוני והובטח לי כי
המספר ינויד תוך מספר שעות. הדבר לא התבצע, ואני שולחת מכתב זה בפעם השנייה
לחברה "הוט מובייל" ולמשרד התקשורת בבקשה להתייחסות וטיפול מיידי
בנושא - ללא הבטחות שווא. *
לפני
כשבועיים ביצעתי ניוד מחברת "פלאפון" מספר סלולארי *צונזר*-050 לרשת "הוט
מובייל". במעמד ההסכם נאמר לי והובטח לי כי עד 48 שעות מספר הפלאפון הקיים
שלי ינויד ל"הוט מובייל".
במהלך
48 שעות אלו ניתן לי מספר זמני של "הוט מובייל" *צונזר*-053. לאחר 48
שעות, כצפוי, לא נויד מספר הפלאפון הקיים שלי, ונשארתי עם המספר הזמני שסופק לי מ"הוט
מובייל".
התקשרתי
למרכז שירות הלקוחות של החברה. כעבור כשעה וחצי- שעתיים של המתנה יתרה נענתה
שיחתי. נציגת השירות ביקשה פרטים, לאחר שניתן לה אמרה שאין ביכולתה לעזור לי וכי
פתחה בקשה לטיפול בתקלה. הנציגה הבטיחה כי יחזרו אליי תוך 24 שעות עם מענה הגיוני
לתקלה, אך לא קרה הדבר. חשוב לציין כי לאחר שעתיים המתנה -השיחה מגיעה לזמן כזה
כאשר אני מועבר בין מוקדנים שונים- השיחה עוברת את זמן השיחה המותר, והשיחה
מתנתקת, כך שפעמים רבות נותרתי ללא מענה.
מידי
יום התקשרתי למרכז שירות הלקוחות של "הוט
מובייל", ובכל פעם המתנה של כשעה וחצי- שעתיים. דיברתי עם נציגים שונים. הובטח
לי שוב ושוב, שבתוך 4 שעות הקו יעבור ואף ביקשתי שיתקשרו אליי לאחר העברת הקו על
מנת לוודא שאכן הניוד בוצע בהצלחה. אך המספר לא נויד, וכמובן שאף לא אחד מהנציגים
טרח להתקשר ולחזור אליי.
היום,
כמו בכל יום, שוחחתי שוב עם נציג שירות ותמיכה של "הוט מובייל" בשם רז**,
ונאמר לי שבפני שתי אפשרויות. לדבריו; האפשרות הראשונה להמשיך להמתין
כפי שאני עושה מזה כשבועיים, והאפשרות האחרת לחזור לחברת "פלאפון". יש לציין
כי באותה שיחה נציג שירות הלקוחות של "הוט מובייל" אמר כי "לפנות
אלינו בבקשה להחזיר את המספר הישן זה כמו לבקש מסופר-פארם שיחזירו אלייך את
המספר".
התקשרתי
לנציג שירות לקוחות מחברת "פלאפון" ושם נאמר לי כי לא ניתן לקבל את
המספר שלי בחזרה ולעבור לחברת "פלאפון" עד תום הטיפול בבעיה.
"פלאפון" אינה יכולה למשוך את הקו שלי אליהם עד אשר התקלה תסודר, ועליי
לפנות ל"הוט מובייל" שיסדרו את התקלה.
על
פי תשובתה של חברת "פלאפון", יוצא מכך שאני נמצאת בין הפטיש לסדן***. אינני
יכולה לקבל את מספר הפלאפון הישן שלי וכל זאת באשמת "הוט מובייל" אשר לא
השלימו את מלאכת הניוד שלי.
עד
כתיבת שורות אלו, אני עדיין נמצאת עם מספר הפלאפון הזמני שקיבלתי מ"הוט מובייל".
להתייחסותכם המיידית אודה.
בכבוד
רב ,
נופר חזות
* הפסקה הראשונה נוספה למכתב אחרי הפעם הראשונה שנשלח
** חושב שהוא מצחיק, רז, נראה כמו הוא יצחק אחרי המכתב הזה
*** הרעיון של הפטיש והסדן הזה היה של אבא שלי. סתם שתדעו שאני לא באמת מדברת ככה
אתם יכולים להגיד שאני משקיעה המון מאמץ כדי להחזיר את המספר הישן, אבל יש לי המון המון זמן לזה, עכשיו כשהטלפון שלי מאוד שקט כי, נגיד, אף אחד לא מכיר את המספר הזמני שלי.
היום התקשרה אליי נציגה של הוט מובייל. בטח התקשרה, אחרי ששלחתי את המכתב גם להוט וגם למשרד התקשורת, שלא תתקשר? התקשרה ואמרה שעוד היום מחבירים לי את המספר הישן.
עכשיוו חידה חברים, מה אתם חושבים שקרה? החזירו לי את המסםר, או לא? כמו שבטח אתם חושבים לעצמכם, אז לא, הם לא החזירו לי את המספר. הם עושים צחוק מעצמם ויותר מכך, מזלזלים בלקוחות שלהם.
מחר אצור קשר שוב עם הוט מובייל לברר מה קורה עם העברת המספר שלי.
אני אעלה לכאן עריכה על כל יום במהלך השבוע ואעדכן אם משהו התקדם. וויש מי שכן
- עריכה1 - 4/6/12 שעה: 17:20
שום דבר לא השתנה. אני עדיין עם המספר הזמני. פיקססתי את המכתב שוב להוט מובייל ולמשרד התקשורת. אני מתחילה להתייאש.
-עריכה2- 5/6/12 שעה: 9:10
שלחתי אתמול בפקס וגם במייל למשרד התקשורת ול"הוט מובייל" את המכתב בפעם השניה. עדיין לא התקשרו אליי משניהם. יופי
עריכה 3- 6/6/12 שעה: 22:15
אתמול אמא שלי התקשרה להוט מובייל.
בצהריים התקשרו אליי מהוט מוביל "היי נופר? מדברים מהוט מובייל מהתיכנות"
*נופר נכנסת למצב תקיפה* : "תקשיב לי ותקשיב לי טוב! אם אתם לא מחזירים לי את המספר לשי עוד היום! לא, לא היום, מה היום, עוד אתמול!!!! אני מגישה נגדכם תביעה משפטית ואני כבר ממ "
טכנאי מסכן שעובר, לצערו, בהוט מובייל: "רגע אבל נופר אני לא קשור ל..."
*שוב אני, במבצב תקיף*: "ממש לא מעניין אותי למה אתה קשור! אף אחד לא קשור לשום דבר??? אני רוצה את המספר שלי! עכשיו! חזרה!"
*טכנאי, ממש מסכן* : "אבל אני עכשיו התקשרלתי ל050-*צונזר* ואת ענית, זה אומר שזה סודר"
*אני, בפחות תקיף*: "אה....."
המספר חזר אליי!
אחרי שבועיים, אני סוף סוך עם המספר הרגיל. יאיאי.
עד הפעם הבאה (או עד שהמספר הישן יחזור לביתו האהוב),
נופר