לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 208753516 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

..


איתי הגיע בשני לבוש בגולף שחורה אני חשבתי משהו זמני שירפא לי את הלילה הקרוב ויעזוב עם בוא האור וייעלם ולא נזכור איתי רגיל לריגושים היו לו חודשים קשים אבל יותר מידיי נשים ולא זכה כמעט אף פעם לאהוב הוא מחפש כתף רכה כמה לילות של הדחקה איתי לא מתעסק ברגשות יותר מידי לא משנה לו מה עובר לי בחיי אחרי שהוא סוגר ת'דלת ונפרד וזה החורף הראשון שלי לבד. איתי פירק חצי בקבוק ורק חסר לו בדיוק ממני עוד חצי חיבוק שיסדר לו את הראש ויירדם ועם הבוקר ייעלם ושוב נשוב להתעלם נעים לו לידי גם לי קשה קצת לבדי.. הלילה נח בתוך ידי משחקים באהבה אחד עם השני ברור שזה זמני ויש לו אחרות וזה לא ענייני איתי לא מתעסק ברגשות יותר מידיי לא משנה לו מה עובר לי בחיי אחרי שהוא סוגר ת'דלת ונפרד וזה החורף הראשון שלי לבד וזאת אני שנקלעה לו בדרכו האומללה לא מתעסקת בשלו רק מתעסקת בשלה שלא עושה עניין ממך שלא תגיד לך כמה עצבות יש במבט הזה שלך כמה בדידות יש במגע הזה איתך....

.

 

אין הרבה מה להגיד. זה תמיד מסתכם בשיר ומילה שאפילו לי נראית חסרת משמעות.

אין הרבה מה להגיד. וגם אם יש אז זה תמיד יהיה על הנושא שמוכר לכולכם, וכל-כך טחון אצלי. אז כבר אמרתי שכל מילה מיותרת...

אין הרבה מה להגיד. כשיקרא משהו חיובי סופסוף אתם בטח תדעו על זה. עד אז שיהיה יומטוב אומשהו .

נכתב על ידי , 15/4/2008 12:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,926

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני בובי ואתם זובי xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני בובי ואתם זובי xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)