לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 208753516 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

33333333333333>


אני כל-כך אוהבת אותך.

333>

נכתב על ידי , 29/1/2008 23:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואז.. | תמונה.


ואז אני שוב פעם אזכר בך,

ואכנס לכל אמצעי שיכול לתת לי מידע עלייך, ואני שוב פעם אזכה לראות שמשהי אחרת הספיקה ליהנות ממך.

ואני שוב פעם אתכנס בתוך עצמי, ואכעס על עצמי על זה שאני טיפשה, ונזכרת מאוחר מידי.

 

ואני שוב פעם אבטיח לעצמי שאני לא,

אבל..

עריכה לפוסט אח"כ..

עריכה-

זו תחושה מדהימה, שזה קורה עם הבנאדם שאת הכי אוהבת והכי רוצה. שאת מרגישה את המבט שלו מתקרב אל הצמרמורת שלך. שהיד שלך מתקרבת אל התחושה שלו.

שהשפתיים היבשות מתקרבות אל האדומות שלך, שזה קורה וזה הופך להיות רגע בלתי נשכח..

 

הרבה מסביבי מתארים את התחושה הזאת,

הרבה חוו אותה,

הרבה נרגשים ממנה,

הרבה נזכרים בה,

ויש כאלה שזה עדיין טרי..

 

ובינתיים, אני נמצאת בתוך האלה שרק שומעים סיפורים, ומדמיינים להם את עצמם יום אחד, באותה סיטואציה, עם אותו אחד.

בוהו.

- - -

חוצמזה, הכל נחמממממממממממד.

החיים טובים למרות הכל (:

יש לחץ מטורף בלימודים, כל יום שעובר אני רק נהיית תחת לחץ עצום.

אבל יהיה טוב,

קטן עליי.

לילה טוב וכאלה,

נכתב על ידי , 28/1/2008 19:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדרך להיות..


אנחנו חיים בעולם שבו הכל יכול לקרות..

אתה יכול לקום בבוקר, להחליט שזה הולך להיות היום הכי נפלא שלך בשבוע, אבל החיים תמיד יזיכרו לך שיש הבדל בין הרצוי למצוי ויפתיעו אותך בציון נכשל במקצוע שאתה הכי אוהב.

העולם מלא התנגשויות בעלות ערך יקר,

ערך שקשה להבדיל ולהוציא את הטוב והרע. החיים נותנים לך את המחסום בשביל לדעת מתי לחייך ומתי לכעוס על העולם. אתה תמיד מוצא את עצמך במצב של אי שקט, כאילו מישהו עומד מאחורייך ונותן לך הוראות, אבל היי..זה רק בראש שלנו.

העולם מנגב את עצמו ממלא דמעות של אנשים התמתהלכים בעולם,

הסיבה הדי עיקרית לכך היא בזמן שהתמימות ואהבה נפגשים.. זה תמיד סיטואציה שכולם שברירים לגביה. אתה עובר ברחוב, בטעות אתה נתקע בילדה עם השיער הארוך, אתה יודע שבראש שלך אין לך כוח לאהבות. ומה?! כולה נתקעת בילדה עם שיער ארוך. אבל החיים תמיד יעשו דווקא(?) הם יגרמו לך להגיע הביתה, לשבת מתחת לשמיכה, לבהות בקיר ולחשוב על אותה ילדה עם השיער הכי ארוך בעולם.

ואתה? אתה סתם היית תמים, היית לא מודע למה שקורה סביבך. אז יש רגש כזה, רגש חזק. אהבה. זה עדין נותן לו את הפריבלגיה לעשות בנו כרצונו? ואולי הוא לא עושה כרצונו, אולי אנחנו לא יודעים לשלוט בו.

הריי אתם יודעים, אחרי הכל אהבה זה דבר נפלא. דבר מספק, דבר ממלא. לקום בבוקר, לישון, לאכול, וללכת כשאתה יודע שיש מי שיגיד לך "אני אוהב/ת אותך".

 

ואתה כולה בגיל ממוצע

ואתה כולה מרגיש גדול

ואתה כולה קצת מתבאס

ואתה כולה קצת מסתבך

ואתה כולה קצת תמים

ואתה כולה האמנת שככה זה בחיים

ואתה כולה האמנת שזה משהו שכולם צריכים לעבור

 

אבל בינינו אל תחפש תירוצים,

אתה כולה קצת מאוהב יותר ממש שצריך - וזה הדבר היחידי שהופך את כל התמונה, ומצלם אותה מזווית אחרת.

 

נכתב על ידי , 24/1/2008 16:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

14,932

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני בובי ואתם זובי xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני בובי ואתם זובי xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)