לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זהירות, יש לי בלוג

"רע לי ולא טוב לי, אולי שיר ערש תכתוב לי..."

כינוי: 

בן: 44

Google:  avi111

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

יותר לוהטת מרננה לוסטיג


ביום שני הוט שלחו את הספר החדש של טלנובלה (ע"ר) למערכת ומאוד העליב אותי שאני היחיד שלא קיבלתי ספר. אז התקשרתי לעידית מהוט ואמרתי לה שזה לא בסדר שאני לא קיבלתי. היא התחילה לתחקר אותי ויצאתי די מעאפן אבל אני צ'ארמר והיא החליטה להעניק לי את הספר. סלחתי לה שהיא לא שלחה שליח כי היה מאוחר והרשיתי לה לשלוח לי למחרת את הספר למערכת.

 

מהרגע הראשון חשבתי להעניק אותו ליקרות לי. אבל הדס לא רצתה כי היא לא רוצה לקבל ספויילרים על הסדרה בתור מעריצה. ככה יצאתי הכי בסדר, כי גם הצעתי לה את הספר, וגם היא אמרה שלא ואח"כ יכולתי להמשיך להציע אותו לכל דורשת. אז החלטתי לתת את זה לפירסט צ'ויס שלי, שהיא הבחורה הכי מקסימה והכי מוכשרת בעולם, ואני צריך לרצות ולפצות אותה על עוולות שעשיתי לה.

נכתב על ידי , 24/6/2005 08:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,743
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. בולצמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. בולצמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)