לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זהירות, יש לי בלוג

"רע לי ולא טוב לי, אולי שיר ערש תכתוב לי..."

כינוי: 

בן: 44

Google:  avi111

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

חבל


מעתה אקבל על עצמי שלא ללכת שולל אחרי אלה שתמכורנה לי הונאה רגשית.

לכל אלה אני מאחל שישימו שקית ניילון על הראש. המשחק הזה לא הוגן.

דרך אגב, הקאונטר שלי תקוע כבר חודשיים על 9,300 כניסות. זה אומר המון.

ושיר אחד שנזכרתי בו כשנעלבתי.

נכתב על ידי , 10/2/2006 00:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,743
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. בולצמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. בולצמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)