לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זהירות, יש לי בלוג

"רע לי ולא טוב לי, אולי שיר ערש תכתוב לי..."

כינוי: 

בן: 44

Google:  avi111

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

יום אחד לפני האחרון בעבודה


(אתמול, כלומר) הסצנריו: ישיבת מערכת.

העורך הראשי: "האמת היא שגם אתה יכול ללכת, אתה בכל מקרה כבר לא תהיה פה מחר".

אני: "אני נמצא פה בשביל לדווח למחליפתי את תוכן הישיבה".

העורך הראשי: "זה לא משנה, אני מבקש שתצא".

אני: "זו הישיבה האחרונה שבה אני משתתף, כדאי להפרד מהעמיתים".

העורך הראשי: "אז בואו נעשה את זה מהר; תודה לך על התקופה שבה ערכת באתר ועל התוכן שתרמת לערוצים שונים. ביי".

נכתב על ידי , 17/2/2006 05:27  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,743
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. בולצמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. בולצמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)