לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראש הממשלה העתידי של מדינת ישראל גאה להציג:

הקבינט של לייבו : כאן נאמרים הדברים החשובים באמת!

כינוי:  ה. לייבו

בן: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

חודש הגאווה


אזרחי ישראל,

 

החודש מצוין במדינת ישראל, חודש הגאווה. היום התקיים בכנסת, כנס הגאווה שהובילו קבוצת חברי כנסת בראשם חבר הכנסת ניצן הורוביץ. קיומו של כנס שכזה, הוא דבר חשוב ומבורך. הוא תשובה אמיתית ומוחצת לשנאת החינם, לגזענות, לצרות האופקים ולמען הסובלנות.

 

לפני כשנה וארבעה חודשים, בגיל 22 יצאתי מהארון וסיפרתי למשפחתי ולמכריי על העדפותיי המיניות. קשה לתאר את ההקלה שנהנים ממנה מאותו רגע ואילך. לא צריך עוד להסתכל ימינה ושמאלה, לא צריך לחשוב מה יגידו, לא צריך לחשוש. והעולם, נשאר בעינו. מה שהיה אתמול יהיה מחר, בדיוק אותו דבר. וכך היה. היחס כלפיי לא השתנה, הפתיחות השתפרה, והכול מסביב נהיה רגוע ושלו יותר.

 

בשנת 2012 במדינת ישראל, עוסקים רבות בשאלת מתן לגיטימציה לנישואים אזרחיים. לא לכול ברור, שהדבר אינו מהווה פתרון רק לזוגות חד מיניים, אלא גם לזוגות רבים של גברים ונשים שלא רשאים להתחתן ברבנות וכל מבוקשם זה לממש זכות יסוד בסיסית בחיים – ולהתחתן.

 

אך גם לזוגות חד מיניים יש זכות לממש את אהבתם ולהתחתן כאחד האדם. במה הם שונים משאר בני האדם? האם ההומו או הלסבית לא שירתו בצבא ומילאו את חובתם האזרחית? חלקם קצינים, לוחמים, שתרמו ותורמים לביטחון ישראל. הם משלמים מיסים כמו כל אזרח אחר. הם שומרי חוק, כמו כל אזרח פשוט. הם שרים את התקווה, מכבדים את דגל הלאום. יש גם מי שהולך לבית הכנסת, יש מי שקורא בהגדה של פסח ויש מי מביניהם שתפילה בכותל המערבי עושה לו צביטה בלב. אז במה שונה בן הקהילה הגאה בישראל, מכל ישראלי אחר? בשר ודם הוא. כשכואב לו הוא נאנק מכאבים. כשעצוב הוא בוכה וכשטוב לו הוא שמח וצוחק. יש לו שני ידיים ושני רגליים. הוא משכיל ואף מוצלח לעיתים מאנשים אחרים. ויש לו הזכות לממש את אהבתו לאדם אחר, גם אם הוא בן מינו, כמו כל אדם אחר.

 

אזרחי ישראל,

נישואים אזרחיים הם תעודת כבוד והערכה למדינה דמוקרטית וחופשית כפי שרואה עצמה מדינת ישראל. זוהי תעודת עניות שבעידן המודרני, חוקי דת ישנים, שאינם תואמים את העידן בו אנו חיים, כופים על אנשים איסורים מפלים, פוגעניים ושגורמים לעוגמת נפש לשווא.

 

יש לקדם את החקיקה ולאפשר נישואים אזרחיים ובין היתר, נישואים חד מיניים במדינת ישראל. כי השוני הוא רק בתפישה, הוא כלי לשנאה, להסתה, לאפליה שאינו תורם כלל לחברה, לתדמיתה ולהתפתחותה.

 

במצעד הגאווה שיתקיים ביום שישי ברחובות תל אביב, אצעד יחד עם בני הקהילה ההומו-לסבית, תומכיה ואזרחים מן השורה למען שוויון זכויות במדינת ישראל. למען סיום האפליה המיותרת והפוגענית כנגד אזרחים טובים מן השורה, מלח הארץ שמופלים על רקע נטיותיהם המיניות, ולמען הזכות הבסיסית למסד מערכת יחסים אנושית במוסד הנישואין.

נכתב על ידי ה. לייבו , 4/6/2012 17:41   בקטגוריות מחיי היומיום, סביבה, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה. לייבו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה. לייבו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)