לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראש הממשלה העתידי של מדינת ישראל גאה להציג:

הקבינט של לייבו : כאן נאמרים הדברים החשובים באמת!

כינוי:  ה. לייבו

בן: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

התבטאויות נגד הקהילה ההומו-לסבית ודוח מבקר המדינה על אסון הכרמל


אזרחי ישראל,

 

בשבוע החולף, היינו עדים להתבטאויות נוראיות, פרימיטיביות, נגועות שנאת חינם וגזענות, של נבחרי ציבור חברים בכנסת ישראל, מעוז הדמוקרטיה הישראלית, כנגד הקהילה ההומו-לסבית בישראל.

 

רק לפני שבועיים, צעדתי ביחד עם בני הקהילה ברחובות תל אביב באירועי מצעד הגאווה, כי הציבור הזה בישראל הוא ציבור הסובל מאפלייה גסה, מגזענות בלתי מוצדקת, מאי שוויון מכעיס. וזו, זו הסיבה מדוע מתקיים המצעד הזה מדי שנה. והוא ימשיך להתקיים לא רק בתל אביב, אלא בשאר ערי ישראל עד אשר תזכה האוכלוסייה הזאת, המכילה בתוכה אזרחים שומרי-חוק, משלמי מיסים, לובשי מדים ושתורמים ויתרמו רבות למדינת ישראל,  בשוויון זכויות וביחס הגון וראוי.

 

שמעתי אתמול כמו רבים אחרים, את התבטאויותיו של חבר הכנסת אורי אריאל, אשר לפי דעתו לא צריך לגייס הומוסקסואליים לצבא.

 

אני קורא לחה"כ אריאל, קום והסתכל בעיניה של אם שכולה, שבנה ההומו נפל בפעילות מבצעית בעת מילוי תפקידו, בהגנה על המולדת ולמען הדגל הכחול-לבן, ותאמר לה שלדעתך לא צריך לגייס בנים כמו שלה, לצבא.

 

קום והסתכל בעיניו של לוחם צה"ל, אשר שומר בלילות לבנים, על גבולות הארץ אשר הבטיח האלוהים שלך למשה רבנו, ומגן עליך, על בני ביתך ועל אזרחי ישראל כדי שיוכלו לישון בשקט ובשלווה בלילה, ותאמר לו שלא צריכים כמותו בצה"ל כי הוא הומוסקסואל.

קום והסתכל בעיניהם של קצינות וקציני צה"ל, נשות ואנשי הקבע שלו, המהווים את חוסנו, המשמרים את מקצועיותו ומשקיעים את כל כולם למען המדים שהם לובשים עבור כל אזרחי ישראל, ותאמר להם שבגלל נטיותיהם המיניות, שאינן לרוחך, ונוגדות את אמונתך, הם לא ראויים לשרת בצבא ההגנה לישראל.

אזרחי ישראל,

 

די לגזענות הרדודה והמטופשת הזאת. די לשנאת החינם, די להסתה. בני הקהילה ההומו-לסבית בישראל, היא קהילה של אזרחים בשר ודם, יהודים שומרי חוק זהים לכל אזרח ישראלי אחר. הם לא נעלים ולבטח לא ירודים ממנו. אין מקום, בכנסת ובחברה דמוקרטית ליברלית וחופשית, לגילויי אלימות וגזענות שכזו כנגד בני אדם בשל נטייתם המינית.

 

אזרחי ישראל,

 

בעניין אחר, מחר יגיש מבקר המדינה היוצא, מיכה לינדנשטראוס, את דוח המבקר בנושא אסון הכרמל. מדובר בדוח חשוב מאין כמותו, העוסק בהזנחה מתמשכת של מערך הכבאות וההצלה של מדינת ישראל, הזנחה שלה אחריות מיניסטריאלית אישית עליה מצביע המבקר, של שר הפנים ושל גורמים נוספים.

חברה מתוקנת, ששלטון החוק בראש מעייניה, שהרצון להתייעל ולהתפתח מניע אותה יום-יום, היא חברה שלא מניחה בצד דוח כה נוקב וברור, אלא חברה אשר דורשת לקיחת אחריות גם במחיר התפטרות, ואיננה מקבלת טיעונים הגנתיים ותירוצים בלתי פוסקים מתוך כוונה שלא לשאת באחריות.

 

בימים שלאחר אסון הכרמל, שהפיח וריח השרוף עוד היו באוויר, הכל דרשו משר הפנים, אלי ישי, לשאת באחריות ולהתפטר מתפקידו. השר אמר, כי יש לתת למבקר המדינה לחקור ולבדוק. ובכן, המבקר חקר ובדק. הוא יטיל מחר אחריות אישית, ועל כולנו להציב רף חדש, ברור ולגיטימי לנבחרי הציבור שלנו – מי שכשל, אינו יכול להמשיך עוד בתפקידו.

 

מוסד מבקר המדינה אינו קיים כדי למלא את מדפי הבירוקרטיה בספרים ובדוחות עבי כרס. אלא כדי להפוך את החברה בה אנו חיים, ואת מנגנוני הארגון שלה, ליעילים וטובים יותר. אם נתעלם מדברי המבקר, לא נגיע למקומות הללו. נרד ונחטא ליעדים שאנו מציבים לעצמנו כחברה עצמאית, דמוקרטית ושומרת חוק.

נכתב על ידי ה. לייבו , 19/6/2012 18:13   בקטגוריות טלוויזיה ותקשורת, מחיי היומיום, סביבה, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה. לייבו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה. לייבו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)