לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראש הממשלה העתידי של מדינת ישראל גאה להציג:

הקבינט של לייבו : כאן נאמרים הדברים החשובים באמת!

כינוי:  ה. לייבו

בן: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

שואה וחרפה - לייבו למען ניצולי השואה


אזרחי ישראל,

 

הקרן לרווחת ניצולי השואה הינו גוף שמטרתו לסייע לניצולי השואה החיים בישראל, בעניינים שגרתיים ביומיום, כמו מימון תרופות, אספקת משקפי ראייה/קריאה, קידום פרויקטים חברתיים בקהילה, כגון "פרח לניצול" ועוד.

 

גוף חשוב ממדרגה ראשונה, שלמרבה הצער לא זוכה להעברת תקציבים נאותים מצד משרד האוצר, ולפיכך לא מסוגל עוד להמשיך ולסייע לניצולי השואה שעדיין חיים בקרבנו.

 

תמיד אמרתי, כי זיכרון השואה צריך ללוות אותנו כאזרחים במדינה היהודית, במשך כל ימות השנה. אל לנו להיזכר ברצח 6 מיליון מעמנו רק ביום הזיכרון לשואה ולגבורה.

 

אוכלוסיית ניצולי השואה שהולכת ומתמעטת יום-יום, היא אוכלוסיה שחובה מוסרית היא לנו לספק להם את כל הדרוש, כך שיוכלו להזדקן בכבוד. כך שיוכלו להרגיש את חלומם הנועז מהלילות הקרים והנוראיים במחנות הריכוז וההשמדה אודות הבית הלאומי היהודי, אודות מדינה ריבונית לעם היהודי בארץ ישראל. מדינה שתהווה להם כבית, כמקלט, כפינה קטנה, חמה ואינטימית להזדקנות בכבוד.

 

אל לנו לקבל את המציאות שבה מאבקים בין שני גופים – משרד האוצר והנהלת הקרן לרווחת ניצולי השואה, יוצרים מצב שניצולי השואה מחכים חסרי ישע לפיתרון. הם זקוקים לתרופות, לסיוע היומיומי, לחום והאהבה ללא מעצורים.

 

פניתי לפני יומיים לקרן לרווחת ניצולי השואה וביקשתי לדעת כיצד אוכל לסייע.

 

יש לי עבודה עמוסה וקשה יום-יום, כמו כל אזרח עובד – גם אני קם מוקדם בבוקר לעבודה. בנוסף, אני גם סטודנט שצריך לעמוד במטלות, בעבודות ובמבחנים. גם לי יש תחביבים בשעות הפנאי המעטות שנותרו משעות היום – לעשות ספורט, לבלות ולהנות. ולמרות כל זאת, כשנכנסתי לאתר של הקרן לרווחת ניצולי השואה לאחר חיפוש קצר בגוגל, התרגשתי מהפעילויות שהקרן דואגת להעביר לניצולי השואה, ויותר מכל – התרשמתי מפעילותה החשובה למען סבסוד ואספקה יומיומית לאלפי ניצולי שואה, שחיים למרבה הבושה במדינת ישראל, מתחת לקו העוני ובקושי יכולים להרשות לעצמם לקנות תרופות או מזון.

 

אני מרגיש צורך עז לסייע, לתרום ככל שאפשר. פניתי לקרן לרווחת ניצולי השואה וביקשתי לדעת על ניצולי שואה הזקוקים לסיוע יומיומי באיזור מגוריי – חיפה והקריות. אני ממתין בקוצר רוח לתגובה מצידם.

 

אני קורא לכם בהזדמנות זאת לפנות כמוני, ולברר כיצד גם אתם יכולים לסייע.

 

תמיד אמרתי זאת – אנחנו זכינו לזכות עצומה וייחודית, להיות לדור שחי במדינת ישראל לצד ניצולי השואה. הדורות הבאים לא יזכו לכך – לא יזכו לראות ממקור ראשון, את כישלון המשימה שהציבו לעצמם הנאצים בהשמדת העם היהודי.

 

נכתב על ידי ה. לייבו , 3/12/2012 23:20   בקטגוריות חינוך, מחיי היומיום, סביבה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה. לייבו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה. לייבו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)