לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראש הממשלה העתידי של מדינת ישראל גאה להציג:

הקבינט של לייבו : כאן נאמרים הדברים החשובים באמת!

כינוי:  ה. לייבו

בן: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

נאום הלייבו: ערב ראש השנה תשע"ה


אזרחי ישראל,

 

ערב ראש השנה, אנו מגיעים לקו הסיום של השנה העברית שחלפה עלינו מאז ראש השנה הקודם ומיד נחתוך את הסרט שבקו הזינוק של השנה העברית החדשה שבפתח.

 

את שנת תשע"ד נזכור במיוחד לאור אקורד הסיום שלה, כשאת חודשי הקיץ העברנו צמודים למסכי הטלוויזיה, מהדורות החדשות והמרחבים המוגנים, מלאי דאגה לחיילי צה"ל והמפקדים שלחמו בשטח במסגרת מבצע 'צוק איתן' ועצובים על אלה שנפצעו ועל אלה שנהרגו ולא יהיו סביב שולחן החג עם משפחותיהם, וגם לא בחג הבא.

 

ניתן לומר ששנת תשע"ד מסתיימת לה עם חששות רבים. האם השקט יישמר, האם תחושת הביטחון תשוב אלינו כפי שהייתה טרם ימי המבצע, מה מכינים לנו אויבינו והאם תקופת החגים תעבור בשלום.

 

בצל החששות האלה, עלינו לראות גם את האור. האור, הנגלה לנגד עיניהם של שונאינו כאשר אנו הולכים להתיישב ערב החג סביב השולחן ולציין שנה עברית חדשה שנפתחת, חרף כל האתגרים, הטילים והניסיונות לפגע בנו. ההוכחה שאנו חוגגים את ראש השנה ומקדמים בברכה את שנת תשע"ה היא ההוכחה לניצחון של עם ישראל במלחמה על זכות קיומנו כאן, בארץ הזאת.

 

אזרחי ישראל,

 

אין סמלי יותר מכך, שבערב סיום השנה, הצליחה ישראל בזכות כוחות הביטחון המקצועיים שלה לשים ידיה על שני המחבלים האחראים לחטיפת שלושת הנערים ורציחתם ובכך להשלים את מבצע 'שובו בנים' בהצלחה. שוב הוכיחה ישראל כי זרועה הארוכה תגיע מכל מקום, לכל מקום ובכול מקום.

 

אזרחי ישראל,

 

שנת תשע"ה הבאה עלינו לטובה, טומנת בתוכה עוד משוכות רבות שנצטרך לעבור. אך משוכות שכאלה היו גם בשנה שחלפה, גם בזו שלפניה ויהיו גם בזו שאחריה.

כל אדם, מדי יום, מדלג על פני משוכות המאתגרות אותו; בעבודה, בלימודים, בין חברים וביחד עם משפחתו.

 

פתח השנה החדשה הוא הרגע שבו אנו עוצרים ומסתכלים על כל אותן המשוכות שהשארנו מאחור – חלקן נותרו בעמדתן, ממתינות לנו לסיבוב הבא ואחרות כבר אינן – סימן לכך שדילגנו מעליהן בהצלחה בשנה שעברה.

 

כל שנה מתחילה בסימן שאלה; איננו יודעים מה יוליד המחר ובטח לא מה תוליד השנה החדשה. יהיו בה רגעים של אושר אך גם רגעים של כאב ועצב. יהיו בה חוויות שנזכור לעד ויהיו כאלו שנרצה לשכוח בהינף יד. יהיו בה הצלחות ויהיו בה גם כישלונות. אבל בסופו של דבר, כמה טובה תהיה השנה החדשה – זה תלוי רק בנו.

 

ככל שנשקיע, נתמיד, נהיה מכווני מטרה, נבחין בין טוב ורע, בין צודק ושגוי, בין עיקר וטפל – כך ננווט את השנה החדשה בדרך הישרה והטובה ביותר עבור כל אחד מאיתנו.

 

אזרחי ישראל,

 

ערב ראש השנה, אני מאחל לכם ולכל בית ישראל, שנה טובה ומוצלחת. שנה של הישגים, שנת שלום וביטחון, שנה של רגעים מלאי אושר והגשמה.

 

חג שמח ישראל!

 

נכתב על ידי ה. לייבו , 23/9/2014 20:45   בקטגוריות מחיי היומיום, סביבה, אקטואליה, סיפרותי, אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישרא-בלוג
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה. לייבו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה. לייבו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)