לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראש הממשלה העתידי של מדינת ישראל גאה להציג:

הקבינט של לייבו : כאן נאמרים הדברים החשובים באמת!

כינוי:  ה. לייבו

בן: 35

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

נאום הלייבו: בעקבות הפיגוע בירושלים


אזרחי ישראל,

 

כאשר הלכו הבוקר באי בית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים להתפלל את תפילת השחרית, איש לא דמיין לעצמו את אשר יקרה בשעת התפילה.

הפיגוע הרצחני שארע הבוקר בירושלים, הוא פשע נתעב של קיצוניות שוחרת מוות המונעת משנאה ומתפישת עולם אחוזת טירוף.

 

ביום קשה שכזה, אנו משתתפים ומחבקים את משפחות הנרצחים ומחזיקים אצבעות לרפואה שלמה של הפצועים, ביניהם שוטר משטרת ישראל אשר פעל בעוז ובגבורה כאשר הגיע למקום בשעת הפיגוע ופתח בקרב יריות כנגד המחבלים.

 

התקופה בה אנו מצויים קשה. האור בקצה המנהרה, אינו נראה באופק. בשעה זו נדרשת מנהיגות גם בצד השני. כזו שתקרא להפסקת העימותים האלימים אל מול כוחות הביטחון של ישראל, כזו שתשים קץ להסלמה ותדרוש רגיעה מתושביה.

 

אני שומע את דבריו של ראש השב"כ בוועדת החוץ והביטחון אודות התרומה של נבחרי ציבור בישראל להסלמה הפרועה בירושלים הבירה. גם מהם, נדרשת אחריות ומנהיגות. לא זה הזמן להתסיס את האווירה המתוחה גם כך, ולא זה הזמן להיכנס לעימותים בלתי פוסקים ומלאי צדקנות. זה הוא הזמן להשיב את השקט והביטחון לתושבי ירושלים ואזרחי ישראל כולם.

 

מדינת ישראל ידעה אירועים קשים כמו זה מהבוקר, אחריהם המשכנו בחיי השגרה. הטרור לא יכתיב את המציאות, כי לא נאפשר זאת. יש לפעול ביד קשה כנגד משלחי הטרור ובמקומות מהם יוצאים המחבלים אל פעולות הרצח. המסר צריך להיות חד וברור – מי שיהיה מעורב בפעילות טרור כנגד ישראל, ביתו יימחק מעל פני האדמה. למשפחתו לא תהיה קורת גג. להוריו לא יהיה בית לעת זקנה. הוא יטיל על משפחתו הרס ואבדון.

 

המציאות בירושלים מורכבת, מורכבת מדי כדי שנוכל לספק פתרון קסמים מיידי שישיב את השקט לבירה. אך אין לי ספק כי משטרת ישראל בזכות נחישותה ומקצועיותה תפעל להשבת השקט והסדר ביעילות ובמהירות האפשרית. בשעה זו כולנו נותנים גיבוי לאנשי כוחות הביטחון.

 

עלינו לחתור לפתרון יעיל אשר יאפשר לנו לסנן את הנכנסים לשטח ישראל ממזרח ירושלים ולפקח עליהם. ביטחונם של אזרחי ישראל הוא מעל הכול.

 

לצד פתרונות מבצעיים בשטח, נדרשת גם חשיבה מדינית לאור המצב הסבוך בו אנו מצויים. המצב הולך ומחריף וטוב יהיה אם נצליח לגשר על פערים ולנסות לחדש הידברות בינינו לבין ההנהגה הפלסטינית המתונה, אשר לא תומכת בטרור ולא נותנת לו יד. ללא שינוי מדיני, מעגל הדמים לא ייעצר.

 

אינני איש דתי ואיני מרבה לבקר בבתי כנסת. אך אין דרך נכונה יותר, לאור מאורעות היום הזה, לסיים את הדברים מאשר עם המשפט הבא:

עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו ועל כול עמו ישראל ואמרו אמן.

 

מחר נתעורר לבוקר חדש, יום נוסף במלחמה היומיומית שלנו על קיומנו, על ביטחוננו ועל עתידנו כאן. הניצחון במלחמה הזו הוא לא אפשרות. הוא הכרח.

נכתב על ידי ה. לייבו , 18/11/2014 22:14   בקטגוריות מדיני-חוץ, סביבה, אקטואליה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~Lips of an Angel~ ב-21/11/2014 04:04



20,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה. לייבו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה. לייבו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)