לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראש הממשלה העתידי של מדינת ישראל גאה להציג:

הקבינט של לייבו : כאן נאמרים הדברים החשובים באמת!

כינוי:  ה. לייבו

בן: 35

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נאום הלייבו: בעקבות המצב הביטחוני הרעוע


אזרחי ישראל,

 

ראשית אבקש להשתתף בצערה של משפחת למקוס, אשר איבדה הערב את בתם, דקלה, בפיגוע רצחני בגוש עציון. למרבה הצער והכאב, ממש ברגע כתיבת שורות אלה נודע על פטירתו של החייל אלמוג שילוני שנדקר הבוקר בת"א ומכאן אשלח את תנחומיי גם למשפחה השכולה.

 

ימים לא קלים עוברים עלינו כאומה וכחברה השואפת לנהל אורח חיים נורמטיבי ובביטחון מלא כאשר אנו מסתובבים מחוץ לבית, ממתינים בתחנת האוטובוס, פוסעים על המדרכה ומטיילים ברחבי הערים.

 

אין שום הצדקה למעשי הטרור הרצחניים שאירעו בתקופה האחרונה בירושלים, וכפי שראינו היום גם בת"א ובגוש עציון. כשמחבל דוהר עם רכב בכוונת מכוון אל עגלת תינוקת שעל המדרכה בכדי לרצוח את התינוקת, כיוון שהיא יהודיה – זו מציאות שלא נעבור עליה בשתיקה. אסור לנו להמשיך כאילו דבר לא קרה. טרור הוא לא רק ירי טילים לעבר יישובי הארץ או מטעני חבלה שמתפוצצים באוטובוסים או בכניסה של קניונים. צר לי שהקהילה הבינלאומית לא מגנה בחריפות ואינה פועלת כדי להפעיל לחץ על הנהגת הרשות הפלסטינית לעצור את שטף האלימות אשר זוכה לעידוד סמוי וגלוי מצידה.

 

תחושות הזעם והתסכול הבאות לידי ביטוי בקרב הציבור בישראל מוצדקות ומובנות. כאשר תחושת הביטחון נפגעת, חובתה של הממשלה ושל כוחות הביטחון להשיב אותה, ובמהרה.

 

אדם אשר נכנס לרכב כדי לדרוס במתכוון הולכי רגל ואדם אשר מחזיק סכין או כל כלי נשק אחר ומנסה לפגוע בשוטרים, בחיילים ובאזרחים יידע כי דמו בראשו. אין שום מקום לסובלנות במלחמה בטרור – בין מבית ובין מחוצה לו.

תקרית הירי בכפר כנא מעוררת שאלות רבות, אך לא רק כנגד השוטרים שפעלו במקום. באירוע היו שני צדדים – השוטרים ואותו אדם אשר החזיק סכין בידו והתנפל על ניידת המשטרה. בתקופה בה נתונה משטרת ישראל לביקורות בלתי פוסקות הן מצד התקשורת והן מצד הציבור, קלה היד על המקלדת כדי וכל אחד מאיתנו ממהר לשפוט מי פעל נכון ומי לא. אך הדבר האחראי ביותר הוא להותיר את חקירת האירוע לגורמים האמונים על כך, אשר להם גם מלוא הפרטים וחומר הראיות כדי להגיע להכרעה שיפוטית מאוזנת ואובייקטיבית. ולכן, בשלב הזה לא אכנס לשאלה באם הירי היה מוצדק או לא באירוע בכפר כנא. אך כן אומר, בשעה הזו, כי על הנהגת הציבור הערבי בישראל לנהוג באחריות ובאיפוק ולא להלהיט את הרוחות כפי שאנו עדים ביממה האחרונה.

 

ערביי ישראל הם חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. התהום האידיאולוגית ברורה, אך החברה הישראלית כולה על כלל מרכיביה מתמודדת יום-יום, שעה-שעה, עם תהום כזו או אחרת הקיימת בין כל מרכיב ומרכיב בחברה הססגונית והייחודית כל כך במדינת ישראל.

 

בשבועות האחרונים נעשה מאמץ רב מצד כוחות המשטרה והביטחון בירושלים להשיב את השקט על כנו. לבסוף, השקט יוחזר. אין ברירה אחרת מלבד זו, גם אם זה ייקח זמן.

 

הורים נוהגים לומר: 'בסוף, זה ייגמר בבכי'. גל האלימות השוטף את הארץ לא יוביל אותנו, את מי מהצדדים, למקום טוב יותר. הוא כמעגל שנגמר בדיוק היכן שהתחיל. הקולות לנקמה, ההתבטאויות המתריסות וההסתה השוטפת בקרב שני הצדדים בימים האחרונים, לא תוביל לשום תוצאה חיובית לאף צד ובסוף, זה הרי ייגמר בבכי. אז למה לא להתעורר בזמן, לפני שזה יהיה מאוחר?

בטרור יש להילחם בכל האמצעים והכלים האפשריים ויש לנו את כל הלגיטימציה לעשות כן. אך במקביל, צריכים לדעת מתי להנמיך את הלהבות ולהשתלט על האש המשתוללת המאיימת לשרוף את הבית... וזה הזמן לעשות זאת. 

נכתב על ידי ה. לייבו , 10/11/2014 22:06   בקטגוריות מדיני-חוץ, מחיי היומיום, סביבה, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, פסימי, אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 7naturegirl ב-10/11/2014 22:12
 



הבחירות עדיין לא הסתיימו!!!


התכוונתי כמובן לבחירות על בלוג השנה.

 

ה"קבינט של לייבו" מועמד לתואר בלוג השנה בתחום האקטואליה.

 

תפרגנו ותתמכו בקבינט.

 

מצביעים כאן :

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=826594&blogcode=13637172 

 

 

תודה ;)

נכתב על ידי ה. לייבו , 25/1/2013 08:32   בקטגוריות סיפרותי, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפלגת העבודה חיה ונושמת!


החלטתו של עמרם מצנע להצטרף למירוץ על ראשות מפלגת העבודה, והסקרים המתפרסמים במוסף סוף השבוע ב"ידיעות אחרונות", מהווים תשובה חדה וברורה לכל המלעיזים והלועגים: מפלגת העבודה חיה וקיימת, נושמת ובועטת!

 

לעומת מפלגות אחרות, ריבוי המועמדים על ראשות המפלגה ולא סתם מועמדים – כל אחד ראוי וראויה להערכה רבה: עמרם מצנע – שירד דרומה לירוחם השוממה, שיקם אותה ופיתח אותה במדדים חסרי תקדים תוך שליחות ערכית אמיתית מכל הלב שאף פוליטיקאי בימינו לא ידע לעשות כמותו, ממש ברוח דוד בן גוריון. שלי יחימוביץ – פרלמנטרית מצטיינת שלא מוותרת על ערכיה החברתיים ופועלת בנחישות ובמסירות למען שכבות הביניים והשכבות החלשות למען צדק חברתי ומיגור מעורבות הבלתי מוסרית של בעלי ההון בשלטון. עמיר פרץ – זה שהיה ללעג ציבורי בזוי ונבזי, הוא האחראי הישיר לשימוש של מערכת הביטחון במערכת כיפת ברזל, המצילה חיי אדם ומקנה ביטחון אמיתי ליישובי הדרום כנגד מתקפת הקסאמים, הוא שבלעדיו לא היה מתמנה גבי אשכנזי להיות הרמטכ"ל – וכזכור, היה רמטכ"ל מהנערצים והמוצלחים בתולדות הצבא. יצחק הרצוג – שעל פי כל בעלי הדעות היה לאחד משרי הרווחה המוצלחים ביותר בתולדות המדינה – אכפתי, מעורב, אמיתי שדאג לרווחת השכבות החלשות ולאוכלוסיות המיוחדות שבמצוקה.

 

לא קיימת רשימת מועמדים איכותית שכזו בשום מפלגה אחרת!

 

יש שקברו את מפלגת העבודה, שאמרו שאין לה כל סיכוי להשתקם. אך אין זה נכון, ואין זו המציאות. בימים אלו, אנו עדים למיפקד רציני ומשמעותי של אזרחים רבים המתפקדים לשורות מפלגת העבודה, חלקם לאחר שנטשו אותה בעבר כשאהוד ברק נטש את ספינת הערכים והמורשת של המפלגה שהקימה לנו את המדינה וחבר לשותפות הזויה עם ביבי וליברמן בממשלה בזבזנית, גרנדיוזית, מהלא-מועילות ביותר בתולדות המדינה. גם אני, עזבתי במחאה את מפלגת העבודה בה הייתי חבר כארבע שנים, כשהיא הצטרפה לממשלת הימין. לא הצלחתי להבין כיצד מסוגל ברק, לחבור ידיים עם בנימין נתניהו, שב-95' בשיא ההסתה נגד רה"מ יצחק רבין, הלך בכיכר ציון כשדיוקנו של רה"מ מוצמד למדים נאציים, ומתהלך מאחורי ארון קבורה המדמה את ארון הקבורה של רה"מ, שפעילי הימין ייחלו למותו. איזו בושה לשותפות הלא מוסרית הנוגדת את ערכיה ומורשתה של מפלגת העבודה – מסמלי יסודותיה של הדמוקרטיה הישראלית.

 

אך עתה, תקופת החושך בה הייתה נצורה המפלגה בשלשלותיו של אהוד ברק, הסתיימה.  עידן חדש החל במפלגה שבשעה זו משתקמת ומתארגנת מחדש, ברוחה האמיתית החברתית שהכל עתה מבינים, יש לדבוק בה ואין לסור ממנה.

 

לאלו החושבים שהמפלגה שואפת במערכת הבחירות הקרובות להתבסס כמפלגת השלטון בישראל – אתם טועים. עמרם מצנע, שלי יחימוביץ, עמיר פרץ והאחרים המתמודדים על ראשות המפלגה, לא מתמודדים מתוך ציפייה לרוץ בשלב הזה, במערכה הקרובה לראשות הממשלה. הם רוצים לבסס מחדש את כוחה של מפלגת העבודה במפה הפוליטית הארצית, ולהחזיר לה את הכוח החברתי שהניע אותה לכל אורך השנים בדמוקרטיה הישראלית.

 

אני קורא לכם, לכולכם – אלה שאכפת להם מהחברה שבה אנו חיים, שמקטרים מול מהדורת החדשות בטלוויזיה ומטקבקים בכעס בידיעות האקטואליה באתרי החדשות באינטרנט, הצטרפו למפלגת העבודה – היחידה שמסוגלת לייצג נאמנה את מעמד הביניים ומצוקת השכבות החלשות בחברה הישראלית החולה, אתם שנמאס לכם מהתנהלות רפובליקת הבננות הישראלית – זו המפלגה היחידה המסוגלת לתת מענה לליקויים הרבים בתחומים השונים ולקדם את החברה הישראלית למקום שבו היא רוצה, וצריכה להיות.

 

אני חבר מפלגת העבודה – קורא לכם: התפקדו עכשיו למפלגת העבודה ובואו יחד נעשה את השינוי!

 

המעוניינים בטופס התפקדות – מוזמנים לשלוח לי מייל [email protected] ואני אדאג באופן אישי שהטופס שלכם יועבר וייקלט במערכת הרישום של מיפקד המפלגה.

נכתב על ידי ה. לייבו , 29/4/2011 12:06   בקטגוריות מחיי היומיום, טלוויזיה ותקשורת, מחשב ואינטרנט, מפלגת העבודה, סביבה, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ה. לייבו ב-30/4/2011 23:31
 




דפים:  
20,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה. לייבו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה. לייבו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)