לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הזה מת.


לא כתוב פה שום דבר. בחיי.

Avatarכינוי:  מישהו אחר לגמרי.

בן: 39

MSN:  זה מעניין מישהו, בכלל?

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

אנושי, אנושי מדי.


קשה לי לעמוד בזה. זו האמת. אני בסך הכל אנושי. בתור אדם אנושי, בהעדר הכרות עם אנשים לא אנושיים למיניהם, אני מסוגל רק להתייחס אל אותם יצורים חלשים, רפים ומסכנים להם אני קורא בני אדם ולשייך את עצמי אליהם, כי קשה לי לעמוד בזה. אני בסין עם חברה שלי, ואני צריך לתמוך בה כשרע לה, אבל איש לא פה כדי לתמוך בי כשרע לי, ובשם כל מה שקדוש וטמא בעולם הזה, כשזה יתמוטט, זה יתמוטט ברעש מחריש אוזניים.

 

הנוף מהמרפסת מקסים, מה שכן.

נכתב על ידי מישהו אחר לגמרי. , 16/9/2013 21:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהו אחר לגמרי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר לגמרי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)