לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

moon light



כינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

אם ככה


הרבה זמן עבר לא ... חח הרבה קרה הרבה השתנה אנשים התפתחו ופרחו אחרים נעצרו ואחד קמל...
מצטער שאתה כבר לא פה לזרוק מילה טובה עצה חכמה כואב לי כל פעם מחדש לחשוב עלייך על הזמן הקצר שהכרנו
כל פעם שאני שומע את הדיסק שנתת לי אז לפני כמעט 7 חודשים כבר בבאר אפוף עשן בממפיס אני מרגיש התעלות רוח עצומה
תודה לך שלקחת אותי חזרה לדרך הנכונה

To Honor a Great Friend we Raise a Glass and may This Whiskey Burn In Our Vains Forever a Small Reminder for The High Price You Paid For your Dream

To Corey
נכתב על ידי , 6/4/2009 03:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנה... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נה... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)