לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The wheel of the life


"כי עם הזמן הכל חולף- זכרונות מתוקים מתקלפים כמו מעץ..."

כינוי: 

בת: 32







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012


לא מגיע לך,

לא מגיע לך שאחשוב עליך,

לא מגיע לך שאשקיע בך מהזמן שלי,

לא מגיע לך שאסלח לך.

 

אני לא מאמינה שעשית לי את זה

זה תמיד קורה לי

פשוט תמיד.

 

ובכל זאת אני רוצה לסלוח לך. בגדת בי

פשוט ככה

אני לא מאמינה שזה קורה לי.

 

מגיע לי.

או שלא?

 

אני לא מאמינה שאני ממש חושבת על האופציה לחזור אליך, לאהוב אותך שוב.

שוב?

אני מאוהבת בך בכל עצם בגופי, אבל אולי אהבתי מישהו שאתה לא?

שקרן. פטתי.

נכתב על ידי , 20/1/2012 01:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,506

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-natalie- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -natalie- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)