לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^^ בסך הכל עוד ילדה שגם רוצה להיות * מאושרת * ... ^^



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

"שירים מזכירים לי פנים , שאולי קצת רציתי לשכוח .... "


אין יום שאני לא חושבת עליך ובוכה ,

אין שנייה שעוברת בלי געגוע אליך .

אני לא יודעת למה את לא מדברת איתי ,

ואני לא יודעת מה עשיתי ,

אבל אני בטוחה שזה משהו שפגע בך .

אם רק היית אולי אומרת לי אולי הייתי יכולה לתקן .

אם הייתי קצת חשובה לך ,

היית מנסה לפתור את הבעיות ,

לא להדחיק , ולא לברוח . -

כי את ! את כן את !

את ספיר דור ! א=ת !

את אמרת לי שלהדחיק ... ולברוח ... זה המצאה של פחדנים .

ואסור לברוח או להדחיק דברים !

כי בסוף נתפוצץ .

אז למה את בעצמך עושה את זה !?

למה את פשוט לא אומרת לי ,

מה עשיתי ? אם עשיתי ?

למה ברחת ככה למחוק 3 שנים של חברות ?

לא כאב לך ?

כי לא נורא כאב ,

ולא רק כאב . עדיין כואב .

זה כמו פצע שלעולם לא יתרפה .

היינו ביחד , שבועיים שלמים של הנאה ,

את אצלי אני אצלך .. אני חייבת להגיד לך , בחיים שלי לא נהנתי ככה !

אבל אולי עכשיו אני די מצטערת שזה קרה ,

אולי לא היינו מנתקות את הקשר אם זה לא היה .

אני כבר לא יודעת מה לחשוב .

ספיר ?

כתבתי את זה עם דמעות בעיינים , מהלב .

אני לא מצפה שתסלחי לי (על משהו שאני לא יודעת שעשיתי אפילו)

ואני לא מצפה שככה בשנייה נחזור להיות כמו פעם ,

כי זה בלתי אפשרי ..

אני רק רוצה שתגידי לי שאת מאושרת .

 

אוהבת לנצח ,

שחר . =[


 

"לפעמים את יודעת , -
רק הבכי מזמן לזמן , *
בא מתוך געגוע ישן .... "

 

נכתב על ידי , 18/11/2007 19:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תסתכל על הצד הטוב ב-9/12/2009 20:22
 



עידכון של כל הזמן שלא עידכנתי !!!! + תמונות (=




חזרתי !!!!!!!!

אני חושבת שאולי לא עידכני מתחילת שנת הלימודים .

פשוט לא היה לי חשק , ולא היה לי זמן .

אבל כלכך התגעגעתי !

והחלטתי לחזור , ולא לעזוב אותכם לעולם !!!! (:

אז מאיפה להתחיל , מאיפה להתחיל .

אוקי !

הבצפר !!!!

כן , אני ב"בית של תמר ." - במשמר השרון .

ואני גאה בזה . !!!!

אולי בתחילת שנה , לפני שנכנסתי לבצפר , ולפני שראיתי מה קורה שם , ואיזה מן בצפר זה ,

די התביישתי בזה שאני שם . לא רציתי כלכך שידעו . אבל עכשיו , כעבור כמה זמן .. כבר לא אכפת לי שידעו .

לבית של תמר , יש מן סטיגמה כזו של "אנחנו ילדים מפגרים , !!!! " "רק מפגרים לומדים שם !!!! "

אבל לא ! ממש ממש ממש לא !

להפך , בבצפר שלי יש אנשים נורא חכמים . , פשוט עם לקויות למידה !

מה לעשות , זה קורה !!!!!

נורא כיף לי בבצפר , וזה מה שחשוב .

נקלטתי ממש מהר , אם זה עם החברים , האנשים , המורים , והלימודים !

הנסיעות זה קצת מעצבן , אבל מתגברים ^^ .

הכרתי שם המון אנשים , חלקם אני עדיין אוהבת , וחלקם פחות .

באתי לשם עם חברה מפה , מאריאל ( אביבית ) ואולי בגלל זה גם היה לי את הביטחון להתחבר לכולם , ולהכיר אנשים חדשים .

אני ואביבית די התרחקנו בזמן האחרון , אני לא כל כך יודעת למה .

אבל אני בטוחה שזה יעבור מהר ! (:

ניהייתי חרשנית !!!!!

בנתיים היו לי 5 מבחנים .

2 בהסטוריה , 90 ו - 100 .

2 במתמטיקה , 95 , ו - 100 .

ו 1 באנגלית 100 (:

נורא קל לי שם , אולי בגלל שזה כיתות קטנות , מאוד קטנות . - 13 ילדים בכיתה -

אנחנו שתי כיתות , 26 ילדים בשכבה , 6 בנות ו - 20 בנים . די מגניב . ^^

אין שם בכלל אווירה של בצפר .

אין צלצולים , המורים חופשיים נורא , באמת אני לא האמנתי שזה ככה ,

יורדים על המורים , צוחקים איתם , מתחצפים , (אבל במידה) , הם ממש כמו חברים שלנו , וגם יש מורים ומורות באותה מידה .

יש יותר הפסקות משיעורים , ולומדים רק 3 שיעורים ביום !

זה הולך ככה ,

מתחילים ב8:45 ,

יש שיעור - 45 דק' ,

הפסקה של 5 דק' ,

שוב שיעור של 45 דק' ,

והפסקה של חצי שעה ! (=

וככה הלאה .

כולם שם חברים של כולם ,

יושבים ביחד כולם .

ונורא פאן . !!!!!

אני לא יודעת איך להגדיר את זה ,

כי אני חברה של כולם .

אבל יש 2 בנות שבמיוחד נקשרתי אליהם .

עופר , ונטע (:

אני אכתוב לכם למטה מילון , של כולם ^^ .

כדי שתבינו הכל .

טוב ! עזבו את הבצפר עכשיו !!!!

חוץ מהבצפר היו עוד כמה דברים .

( אני מנסה להזכר , כי בכל זאת . עבר המון זמן . )

ניס ניס ניס !

סיפרתי לכם עליו ?

כן , זה החבר שלי !!!

הוא מחולון , בן 17 , יב' .

אנחנו כמעט 3 חודשים ביחד ,

מה - 14.8 - כפר המוזיקה קוקה קולה .

היינו ביחד בבראשית .

היה כיף ! (=

אינלי עוד מה לספר .

סוף החודש יש לנו טיול שנתי !

אני עוד לא יודעת פרטים .

אבל שאני אדע אני אעדכן ! =]

 

טוב , כמו שהבטחתי .

מילון אנשים ( !? ) D:

 

בצפר -

 

אביבית - חברה שלי , מאריאל שבאנו ביחד . ( איתי בכיתה )

נטע - חברה די טובה , גם מאריאל ! ( יב'. )

בר - חברה ( יא' . )

עופר - חברה די טובה , מצור יגאל - כוכב יאיר . ( י'2 , בשכבה שלי )

עמית - ידיד די טוב . מכפר יונה . ( יא' . )

יונתן ( ג'ונו ) , ידיד די טוב , מכפר סבא ( יב' . )

 

ויש עוד כמה .

תשמעו עליהם בהמשך (=

 

לא מהבצפר -

 

ניס - תותייייייי ! חבר שלי , ( הזכרתי אותו קודם . )

נטלי - ( טיטיייייי , אהובתי מחולון . )

אמורה - ( אהובתייייי הניצחית !!!!!! חברות הכי טובות 7 שנים , מאריאל ! )

תום - ( פשוט נסיך ! , הכרתי אותו שהייתי בערד . )

עידן - ( דנדי , פשוט מלאך ! , מבית שמש . )

 

עוד ? בהמשך .. ^____-

 

ולתמונותתתתתת .

 

בראשית 2007 ,

לבדיייי . P=


 

עם תותיייייי .

 


הראסטה שלי !!!! (=


 

ולסיום ,

2 תמונות עם תומי שלי !

מת"א (=




 

זהו ! ,

מספיק להיום (=

 

אוהבת ,

3 > .

נכתב על ידי , 9/11/2007 11:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/3/2008 16:16
 



פוסט תמונה (:


סתם כי באלי .

 



נכתב על ידי , 9/11/2007 10:39  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל ב-23/7/2008 19:38
 





5,131
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- מלאך קטן - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - מלאך קטן - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)