לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל מה שעובר עלי במהלך כל יום, כל מחשבה שנכנסת לי לראש ומפריעה לי לישון. כל רגש שמעיק עלי, כל פעם שאני אומר לעצמי די. רק ביקשתי להיות מאושר. אבל כל דבר טוב בסופו של דבר נגמר. זו דרכו של עולם, כולם בסוף הולכים, השאלה היא איך אותנו זוכרים?

כינוי: 

בן: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

סיכום 2011


שוב חלפה לה שנה בלי לשים לב, אפילו לא פרסמתי כלום מאז סיכום 2010 וזה מצחיק, אתמול פתאום מזכרתי שצריך לעשות סיכום 2011 בבלוג, אז הנה, בואו נראה יחד מה עבר עלי במהלך שנת 2011, שהייתה שנה עמוסה מאוד מכל טוב.שמור בטל

 

1. לימודים - אוטוטו מסיים את התואר הראשון, מתמחה בשיווק ופרסום. כבר לא כל כך נהנה כי זה הסוף ותמיד הסוף מעיק ונמרח, אבל מה שחשוב באמת בקשר ללימודים זה החברים הטובים שעוברים את זה איתי.

 

2. לכתוב הרבה יותר - "לצערי השנה הייתה קצת חלשה מבחינת כתיבה, בעיקר כי לא הייתה לי מוזה לכתוב, דברים קטנים פה ושם, כתבתי כמה שירים אבל בגדול יש עוד מקום להרבה יותר, מקווה שהשנה תהיה יותר מלאת אנרגיות ורצון לכתוב. גם שירים, גם סיפורים, כל מה שארצה לכתוב" - זה נשאר אותו דבר כמו לפני 3 שנים, איפשהו התקדמתי מאז אבל אני עדיין באותה נקודה. - לא שיניתי כלום מאיך שכתבתי את זה בשנה שעברה.

3. הגיטרה - מנגן כמה שאפשר ונהנה יותר ויותר כל הזמן, הקמנו להקה השנה והתחלנו להתאמן בצורה מסודרת, אני צוחק אבל אני עכשיו בן 27, אז אני מעדיף לא להתפרסם השנה כדי למנוע הצטרפות למועדון ה-27 המפורסם, שנה הבאה נתחיל להתקדם עם זה יותר אני מקווה. ( הכל נכתב בהומור כמובן).

4. כדורסל - אז ככה, פרשתי, וחזרתי, ופרשתי, וחזרתי, קצת לא החלטי לצערי, לאחרונה פרשתי שוב בעיקר כי אין לי כוח לשחק במקביל לכל השאר, העבודה הפיזית פשוט התישה אותי ולא נשאר לי כוח לשחק, אולי נחזור בהמשך.

5. הספר - וואו, 6 שנים אני אומר שאני אכתוב אותו ועדיין לא הגיע זמנו לקבל חיים, לא נורא, הרוב עדיין רשום בחלקים, כשיגיע זמנו הוא ייכתב. - אותו דבר כמו שנה שעברה.

6. החלום - אני מצטט משנים קודמות - "עדיין קיים, רשום לפרטי פרטים בצד, גם את הכפפה הזו נרים בהמשך, אבל אני יודע שזה עדיין לא הזמן."

7. עבודה - שוב החלפתי עבודה השנה, יותר נכון חזרתי לעבודה קודמת, כרגע זה הדבר המתאים לי לעסוק בו, אני מקווה שאחרי סיום התואר נראה לאן נושבת הרוח ונפעל בהתאם.

8. הרחבת אופקים - קטגוריה חדשה שנוספה השנה, אני מייחס אותה לקורס פורטוגזית שאני לוקח, אני מקווה שבאמת זה יצליח ובהמשך נלמד דברים נוספים.

 

השנה עשיתי צעד גדול מאוד כלפי חיים עצמאיים, יצאתי מהקן ועברתי לגור בעיר אחרת עם חברה שלי, ותאמינו לי שזה אחד השינויים הגדולים בחיי. אני כבר רואה את העתיד מולי ואני מרשה לעצמי לצטט את עצמי מהספר שלי - "בכל פעם שאני מרים את ראשי בניסיון לראות מה יש על השביל שלי בעתיד הקרוב אני נתקל בקיר של ערפל לא ברור, אך לאחרונה התחלתי לראות שביבי אור מבעד לאותו ערפל, למעשה עתידי מתחיל להתבהר לי ואני כבר יכול לראות קצת ממנו היום, אני מקווה שהמהלכים שאני בוחר בהם היום יסייעו לי כשאגיע מעבר לאותו ערפל."

 

זה גם מצחיק אותי, ספר שלם יושב לי בראש קרוב לעשור ובפועל אני לא כותב כלום על הדף, תודה לאל שיש לי זכרון טוב לדברים חשובים...סבבי

משנה לשנה דברים נשמטים מהרשימה ודברים חדשים נוספים לה וזה פשוט כיף לקרוא מה היה לפני 6 שנים כשהתחלתי את המסורת הזו ומה עבר עלי מאז ועד היום.

זהו בגדול, אני מקווה באמת שהשנה שבאה תביא איתה רק טוב ושמחה, בריאות ואושר, וגם עושר לא יזיק.

אז לכל מי שקורא את זה ולכל מי שלא, שתהיה לנו שנה מלאה בחוויות יפות, אהבה, אושר, שגשוג, הצלחה, ששנת 2012 תביא איתה רק בשורות טובות.

להתראות שנת 2011, שלום לך 2012....


נכתב על ידי , 31/12/2011 12:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,465
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTHE SCORPION אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על THE SCORPION ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)