לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

out with hearths




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

שאלוום =]


טוב אז ככה.. =/ החלטתי לפתוח בלוג בגלל שחברה שלי המליצה לי וגם בגלל.
שאני רוצה להגיד כמה דברים << כמו שאנה אומרת זה פתלוב ^_^>>


החיים שלי קצת מוזרים =[ אני בת 13 אני בלונדינית יש לי פיצול אישיות אני מטומטמת ואני לא מבינה מה אני רוצה מהחיים שלי זה עוד כלום על משאני עוברת בבית ספר ואצלי בבית
- היום התחיל אצלי ככה שקמתי ברבע לשמונה ולקח לי איזה חצי שעה להתארגן ואז סבינה התעצבנה עליי חח זה עוד בסדר אני אוהבת לראות את סבינה מעוצבנת אז הלכנו לביה"ס כמו בכל יום רגיל ( מ=מ=ש רגיל!!! ) אני חושבת שבדרך לביה"ס נרדמתי וגם לא הרגשתי טוב..
הגעתי לביה"ס השיעור הראשון שלנו היה תנ"ך כמעט ולא דיברתי בשיעור חשבתי שנהייתי אילמת
o_0

השיעור עבר נורמלי וככה השיעור השני זה סתם בולשיט!! אז בהפסקה כמו כמעט בכל הפסקה אני סבינה אנה נעה לידור וגלית הולכות לכיתה של הילדים מ"אומץ" כי זאת הכיתה הריקה היחידה אצלנו במקיף =נראה לי שאני משעממת!= כמעט ולא הקאתי בהפסקה ואז בצלצול חזרתי לכיתה היה לנו שיעור חשבווןןן אם המורה הכי מעצבנננתתתת שקיימתת!!!!!!! מה היא חשה שהיא מרגלת [המבין יבין]
ואז היא נדבקה עליי כל שנייה כי אני לא עובדת מה אני יעשה שאני לא מרגישה טוב
והרגשתי ששנים עברו את שהשיעור חסר החיים הזה ייגמר.. =/
ובהפסקהה הזאתי היה הדבר הכי כיף שקרה לי בחיייםםםם ילד חדש באה עלינו למקיף וווואאאייי אני עכשיו מאמינה באהבה ממבט ראשון :
P
אז אני הסתכלתי עלייו כל שנייה ושאני לא ישמע מתלהבת אבל גם הוא הסתכל  עליי חוחוחו ===]]]
ואזזז היה לנו חינוך ימי בעע לא יצאנו לים היו גלים אבל היה נחמד וכמעט ולא דחפתי תילד הזה מטי הד'בע מהספינה אוףף למה לא דחפתי אותן
L ואז זהו זה כל משיש לי לספר על הביה"ס!|
ועכשיו בבית אני באתי הרגשתי לא טוב והלכתי לישון וכמובן אחי הקטן אווףף אני לא סובלת אותו בא והתחיל להציק לי אבל אני לא יכלתי להביא לו מכות כי אמא שלי הייתה שם!
טוב יאללה נראה לי שזיינתי לכם תמ'ח טוב ביי להיום

נכתב על ידי Dead In Hollywood , 15/1/2006 21:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Dead In Hollywood

בת: 31

ICQ: 298901643 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDead In Hollywood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dead In Hollywood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)