מיק מיק הביעה עניין בדעתי על התוכנית החדשה של מוני מושונוב, "טוב שבאת". החלטתי להיענות לאתגר משתי סיבות. הראשונה, הרעיון מאחורי התוכנית נשמע מעניין – מכניסים שחקן אורח לחדר עם שחקנים אחרים שמכירים את הסיטואציה, ועל השחקן האורח להשתלב בסיטואציה באמצעות אלתור. לא ציפיתי לצחוק, אין צורך להגזים, סתם הסתקרנתי. הסיבה השניה, מיק מיק טענה שהתוכנית הזו מביישת אפילו את התוכנית של ליאור שליין. מכיוון שהתוכנית של שליין היא מלכודת של זחיחות ברנז'אית אולימפית וחממה לבידור שפל במיוחד, ציפיתי מטוב שבאת לבצע פשעים נגד האנושות כדי להצדיק את העלבונות של מיק מיק.
לאור הציפיות הנמוכות קשה יהיה לטעון שהתאכזבתי. ובכל זאת, שיאים של טעם רע לא נשברו וצחוק לא עלה על דל שפתי.
כמעט מיותר לציין, תוכנית שמטרתה המוצהרת לשעשע אך לא מצליחה לעשות זאת אינה יכולה להיחשב תוכנית טובה. קחו למשל את הסיטואציה הראשונה. מיקי גבע נקרא לגלם שחקן שמחופש לגזר. קולטים? גזר. רק מהמילה גזר ברור מה יהיה הכיוון ההומוריסטי של המערכון. רק מהמילה גזר אפשר לנחש חצי מהבדיחות העתידיות וכבר לא לצחוק מהן.
הבעיה השניה בתוכנית ניתנת להדגמה באמצעות המערכון השני. כאן נקראה אסתי בליך מריקי המכוערת לאלתר. בליך הרי משחקת עם מושונוב בתוכנית הבידור הלא מצחיקה השניה של מושונוב, "קצרים". וזו הבעיה, שכנראה שאין לה פתרון. אותם פרצופים בכל מקום. הם מתחילים את הערב בלא להצחיק אצל מושונוב, ממשיכים בלהגג את דעותיהם הבנאליות באיזו אכסניה סמי-רצינית (יאיר לפיד, נגיד?) ומסיימים את הערב בלשעמם אצל ליאור שליין. אני מכיר את התירוצים – מדינה קטנה, ברנז'ה קטנה, אבל נמאס לי.
בקיצור, מי שרוצה להפוך אותי לאדם מרוצה, שיפיק תוכנית עם פרצופים רעננים לשם שינוי, ואם היא אמורה להצחיק אז שתצחיק. בינתיים, כל המושונוב והשליינים מוזמנים להמשיך להעליב אחד את השני בעצם נוכחותם. אבל לא כאן, שיחזרו לבלוג של מיק מיק.