לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקוריזם טהור


תוכלו למצוא כאן: יצירות, פארודיות, שירים, תסריטים, סיפורים, לחנים, חוויות אישיות, התערטלות ציבורית, מספרי טלפון של מפורסמים לצורכי הטרדה בלבד ובלבולי שכל כדוגמת 2 הדברים האחרונים שרשמתי. כל הזכויות שמורות לי ©


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

התאבדויות ושאר ירקות


 

התאבדויות ושאר ירקות

 

*פירסמתי את הקטע בעבר בפאני והוא זכה לתגובות די טובות לשמחתי.

 

"הכל אני יכול בחופש הגדול" פיזז לו איזה ילדון מעצבן שהיה לידי בעודי חוזר הביתה אחרי יום עבודה מפרך. החלטת לאתגר אותו קצת, "מה אתה אומר, אתה יכול גם להרים משאית בשתי ידייך בלבד בחופש הגדול?" שאלתי אותו. "אהמ..." הוא ענה "לא ממש..." ואתה יכול להצמיח כנפיים ולעוף לך מעל העיר בחופש הגדול? שאלתי. " אהמ.. אני מניח שלא". אז כפי שאני מבין, אתה לא יכול לעשות הכל בחופש הגדול, למעשה אני חושב שאתה חתיכת שקרן ובנוסף לזה אתה לא יכול לעשות כלום בחופש הגדול חוץ מלשיר את השיר המטופש הזה. "אני כן יכול!" התעקש. "כן בטח..", המשכתי להתגרות, "ותגיד, מה לגבי לרוץ לבית שלך ולקפוץ שם מהחלון, אתה מסוגל לעשות את זה?". "אהמ.. אהמ.." היסס הילדון. "אני מבין שלא, כמו שחשבתי, אתה לא מסוגל לעשות שום דבר בחופש הגדול!". "חכה תראה" השיב לי והתחיל לרוץ אל עבר בניין שהיה לידינו, הוא המשיך לרוץ, סובב את ראשו אלי והוסיף "אתה תראה שאני מסוגל", סובב את ראשו חזרה לכיוון שרץ ונתקע בעמוד חשמל.

 

ניסיון ההתאבדות הכושל של אותו ילדון הזכיר לי מאמר שקראתי לא מזמן ברשת האינטרנט. מאמר שמדבר על כך שמתרחשים הרבה יותר ניסיונות התאבדות בקיץ מאשר בחורף. אישית אני לא ממש מבין את הסיבות לכך(הכתבה הייתה ארוכה אז קראתי רק את הכותרת, בלי סיבות). זאת אומרת, אין ממש הבדל בין להיות תקועים כל היום בבית מתחת לפוך ולשתות שוקו חם מאשר להיות תקועים כל היום בבית מתחת למזגן ולשתות מיים קרים. יכול להיות שאנשים רבים מתאבדים עקב געגועים לשוקו החם ממנו ניתן ליהנות רק בחורף? אני לא יכול לחשוב על הסבר אחר. מי יודע, אולי הם גם מאמינים שבעולם הבא יש חורף במשך כל השנה ובנוסף לכך מחכות להם 72 כוסות של שוקו חם.

 

נושא ההתאבדויות כשלעצמו די מדאיג אותי, אני מרגיש צורך עז לעשות משהו, אנחנו פשוט חייבים לעצור את כל המתאבדים בפוטנציה מלהתאבד! פשוט כי אי אפשר לדעת מתי ינחת לך איזה פריק על הראש בעודך מהלך ברחוב, או מתי אתה עלול להתבלבל ולשתות מהכוס של המארח הדיכאוני שלך שתכנן לשתות את הרעל מול כל האורחים, או מתי שאהיד עם חגורת נפץ יחוש כלפיך חיבת יתר ויחליט לחבק אותך חיבוק דוב. פשוט אי אפשר לדעת.

 

ומה הסיפור עם כך שדווקא בחופש הגדול אחוז המתאבדים גבוה יותר? (אני באמת מתחיל להתחרט על כך שלא קראתי את הכתבה) האם עד כדי כך קשה לאותם מתאבדים הסתדר בלי הלימודים? האם שיעורי הבית והאזהרות מהמורה זה מה שמחזיק נערים רבים בחיים? אם ככה אז צריך להנהיג תוכנית חדשה מטעם משרד החינוך, היא תיקרא "כיתות למתאבדים בפוטנציה" שם ילמדו במשך כל תקופת החופש, את צלצול בית הספר יחליף שיר שונה של אביב גפן בכל יום, כל הלימודים יהיו בקומת קרקע בלבד ובכניסה לבית הספר השומר יבדוק בקבוק-בקבוק שאין בו רעל, במידה והיה בו רעל התלמיד ייענש והשומר המת יוחלף בחדש, וחוזר חלילה. והכי חשוב- אסור יהיה בשום אופן למורים להשעות את התלמידים מהבית ספר. הם עוד עלולים להתאבד בזמן הזה.

 

אותו ילדון שנתקע באותו עמוד חשמל התאושש ועמד שוב על הרגליים, הוא רץ ונכנס לבניין שלו ככל הנראה. "אוי לי", חשבתי לעצמי, "מה אני עושה? הילד הולך לקפוץ מהבניין הזה! אני מוכרח לעשות משהו!". אז זזתי שני צעדים אחורה, שלא ינחת עלי.

החלון נפתח והילדון קפץ. רק שלא נגרם לו שום נזק רציני כי הזבל גר בקומת קרקע.

המשכתי לביתי בעוד הילד נדבק אלי כמו עלוקה ושר רק בשבילי איך הכל הוא יכול בחופש הגדול. הייתי שמח לארגן לו איזה מפגש עם 72 כוסות של שוקו חם אם בעיר הזאת לא היו כל כך הרבה שוטרים.  

נכתב על ידי Rowdy Dudi , 8/10/2007 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Rowdy Dudi

בן: 34




5,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRowdy Dudi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rowdy Dudi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)