לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקוריזם טהור


תוכלו למצוא כאן: יצירות, פארודיות, שירים, תסריטים, סיפורים, לחנים, חוויות אישיות, התערטלות ציבורית, מספרי טלפון של מפורסמים לצורכי הטרדה בלבד ובלבולי שכל כדוגמת 2 הדברים האחרונים שרשמתי. כל הזכויות שמורות לי ©


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

להתראות חבר יקר!


 

היינו ביחד 6 שנים. בטוב וברע.
היום הלכת ממני. וזה לא שנהרסת או התקלקלת כי אתה אף פעם לא מתקלקל, לא משנה כמה פעמים אתה נופל.
אתמול התקשר נציג לקוחות ואמר לי שבגלל שיש לי צו גיוס מגיע לי פלאפון חדש מתנה. הסכמתי שישלח נציג הביתה להביא לי את המתנה, לא ידעתי שיקחו אותך. באמת.
היום הוא בא,חסר הלב הזה, לקח לי אותך ובתמורה הביא לי נייד מתקדם ממך אבל לא כמוך

אני אתגעגע אליך. אני אתגעגע ל2 דקות שהיו נוספות לי כל יום לשעון שבך, למסך חסר הצבעים שלך, לעובדה שלא היה שום משחק בך, אפילו שעון מעורר לא היה בך, לעובדה שאחרי יום וחצי בו דיברתי לא יותר מפעמיים כבר נהיתה לך סוללה חלשה. להכל.

יהי שלום Motorola Timeport, דור מינוס שלוש יקר שלי.

 

נכתב על ידי Rowdy Dudi , 16/10/2007 22:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמה ב-13/11/2007 09:22



כינוי:  Rowdy Dudi

בן: 34




5,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRowdy Dudi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rowdy Dudi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)