לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

השמיים הם לא הגבול.



Avatarכינוי: 

בן: 31

ICQ: 201666958 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

חזרתי לחיים.


              

 

    משעמם רצחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

    הייתי באילת שבוע שעבר מראשון עד חמישי היה פאנן הייתי עם דור ושי.

    יום ראשון הייתי בימית 2000, היה ממש כיף.

 

    נמאס מהשיגרה של החופש לקום כל יום מאוחר ולישון מאוחר.

    צריך שינוי מרענן בחיים.

    למרות כל הבילויים והכל תאכלס אני מתגעגע לתקופות שהייתי יודע מה אני הולך לעשות כל יום.

    לפעמים נמאס לי מהחופש. אני צריך חופש מכל החופש הזה.

    אני רוצה להיכנס לאיזה שיגרה שתתפוס אותי חזק.

 

אולי אני אשתנה מתישהו.

 

 

נכתב על ידי , 19/8/2008 15:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^^LiquidFantasy ב-24/8/2008 01:01
 





4,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאווווור (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אווווור (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)