לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

הרהורי שבת


השבת שלי היתה שקטה , יום יפה לשם שינוי , שמש חמימה שאפשרה לטייל קצת בקבוץ, ארוחת הצהרים עם החברים היתה בכיף,  השתוללתי קצת עם הכלבים על הדשא, לעומת  השבוע שהיה ברובו גשום, בכלל  אני מאוהבי הקיץ, החורף  גורם לי  הרבה פעמים לדכאונות קלים, חוסר סבלנות, אתמול היו כמה דברים שהצחיקו אותי , כמו לגלות שאני נחשבת כפצקה של מבוגרים  , , בגלל הכפתורים ,  בזמן האחרון חושבת הרבה על התקופה שלמדתי את הקורס בניסים, תקופה  יפה שנגמרה בכך שעפתי לכל הכיוונים, כל התוכניות שלי באותו זמן  ,  שבסופו של דבר מצאתי את עצמי גרה ביער,  כרגע  הדברים לא מספיקים ברורים לי  , מה בדיוק רוצה לכתוב , אז כותבת על הבילבול,

תקופה שעברתי כל מיני חווית , בריברסינג [נשימה  מודעת], יעוץ הדדי, אפילו היתה אצלי בבית כתה  ללימוד , ודוקא מהאנשים  שהכי ציפיתי לתמיכה  קיבלתי בעיטה,  אוף , חושבת שאכתוב אולי יותר מאוחר  שהדברים יהיו יותר ברורים לי.

בכל אופן היה יום נחמד בעקר שיחקתי  שש בש עם יאיר, הכיף במשחקים איתו זה  המשחק הפתוח , וכמובן הצחוקים והבדיחות, בעצם לא כל כך חשוב  מי מנצח,  חשוב היחד , ההנאה , היינו מוזמנים למסיבה  במועדון , אבל נרדמתי אז  אני כאן  כותבת ,  כנראה כמה שטיות,  מאחלת לכלום  שבוע נפלא ,  וביום שלישי עולה לירושלים איזה כיף , אולי אפגוש כמה חברים מתפוז .   אוהבת שלגיה



נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 8/1/2005 19:06  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)