לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

ספורי סופר חלק ב


שבת שלום  לכולם, חוזרת ממפגש פורום שישים+  מתפוז, פשוט מפגש של כיף  לכן עוד מגיעה לשם לפעמים ,רק בגלל האנשים,  וממשיכה עם ספורי הסופר   המזל שלי שהפעם בנגוד לפעם הקודמת [הום סנטר],  התקבלתי לעבודה ישירות דרך הקואופ [הרבוע הכחול], פרט חשוב להמשך,  ושוב  פותחת סניף  חדש הפעם ברעננה צפון,  הסופר סנטר, אבל עד שהסופר נפתח עובדת באחת הסניפים  ברעננה מרכז  כעין הכשרה, כמובן  כשצריך לעבור המנהל בסניף הנ"ל נלחם להשאיר אותי אצלו ,  אבל התשובה שהוא מקבל  שאני שייכת לצוות  סופר סנטר.

  ובגלל  נסיוני בפתיחה  או סתם כי לומדת מהר   מכירה תוך ימים מספר את המיקום של כל המוצרים בחנות , טוב מה הבעיה  אחרי ההום סנטר  עם המחלקות הגדולות  הסנטר קטן עלי,  אז לנו מותר לשבת שאין לקוחות , הקופאיות הראשיות   שלא יודעים מקומו של מוצר, או האם הוא קיים  בכלל  לפני ,פונים אלי [כן בא לי להשתחצן]

 שינוי מחירים  ,כמובן  אלי   נו בסדר  ואז הפרת ההבטחה הראשונה, זוכרים הובטחה לי הסעה הביתה במקרה של עבודת משמרת לילה,  אני היחידה מהוד השרון שאין לה רכב , הסעה להוד השרון , יוק !!!!

אז אי אפשר לעבוד משמרת לילה שמתחילה מ6-12 המשמרת הכי רווחית [פחות במשכורת], למרות שבימים של לחץ סדרו לי כל פעם  להיות עם מישהי שגרה בהוד השרון ,ומאותה סיבה לא יכולה לעבוד במוצאי שבת, החודשים חולפים  החיים נכנסים לשגרה, בעבודה הקופאיות מוחלפות  בלי בעיה כל מי שלא מוצאת חן בעיני המנהל מועפת בלי בעיה , מגיע חג הפסח השני מאז שהתחלתי לעבוד   ואני מדברת שבערב החג לא בא לי לעבוד........... ורוצה הגורל  באותו יום צירוף מקרים, גם קמה חולה  וגם הטלפון בבית  מנותק בגלל תקלה,  אגב כולם מכירים את א.  אפילו עבדנו יחדיו  תקופה קצרה , הוא כמנהל מחלקת החלב [נסיון היה לו מהשופרסל], א. יורד להודיע שאני חולה , ואני נשארת בבית  כשחוזרת , מסתבר שאחת הקופאיות הראשיות   אחת שהיתה די כלבה [סליחה לכל הכלבים] , החליטה שאני משקרת  והתוצאה  את מופטרת, כמובן  שלא התווכחתי , כל העולם ואחותו התערבו למעני כולל מנהלת האזור  ותוך  יממה אני שוב  בעבודה.

עוברת בפבואר 97 את הניתוח בכיס המרה  [במסגרת לפי הנתוח עוברת ממוגרפיה  , יודעת תמיד שאני בקבוצת סיכון כן יש נקודה צריך לשים לב אליה]  ........... וחוזרת בלי בעיה  לעבודה , והחיים שגרה  אין לי הסעה אז אין משמרת לילה

ולעתים רחוקות שיש לחץ נשארת  שעות נוספות  עד 9.30בלילה  כי אז יש את האוטובוס האחרון הביתה ,או עם יש באותה משמרת  הוד השרונית אחרת [בעלת רכב] עד הסוף.

נמצאים אנו כבר בשנת 97  וחודש אוגוסט הולך ומתקרב.................... המשך בפעם הבאה  שבת נפלאה אוהבת אותכם שלגיה

 



נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 21/1/2005 21:11  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)