לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

ספורי סופר ההסעה


נתחיל באיך  קיבלתי את  ההסעה  [0:3 לטובתי] באותם הזמנים  כבר נכנסתי לסידור העבודה  כרגע מדלגת על כמה חודשים  [לסידור נכנסתי עוד בטרם השנה הסתיימה]  היה אחד הצהרים   הסופר היה שקט לא היתה תנועה, התחלת השבוע, [בני גאון היה עדין בדיקרטיוריון]   נגשת  אל  לקוחה  שואלת על מיקום של מוצר  מסיום בחנות , כיון שלא היו אנשים  ואני כהרגלי  קמה להראות לה היכן המוצר נמצא,  ומתוך השיחה הגענו לנושא האם יש בעיה  בעבודה  ואני  מספרת על כך שאין לי הסעה  הביתה  וזה מאד משמעותי במשכורת עם עובדים משמרת לילה, את יודעת מי  אני פונה אלי בשאלה

לא?.  

אני המזכירה של בני גאון , אני אטפל בנושא..............  אוקי..................תודה  ונפרדנו

עבר חודש  כלום  לא קרה, ושוב היא מגיעה  אלי לקופה , ושוב אני פנויה לשוטט איתה  ברחבי הסופר, שואלת  על הסעה  אמרתי שיוק  כולם  לא  קרה,  אוקי  יטופל.................. שוב סקפתית

אבל הפעם  תוך  24 שעות המנהל  שלי קיבל   טלפון   מהמשרדים  עם הוראה חד משמעית  

הסעה  לריקי להוד השרון............................... כמובן שהוא היה בשוק כמעט שנתיים שהוא מתנגד להסעה , והופ ככה  הוראה על הסעה  עבורי [ואני אפילו לא קבועה .......... ובפעם השלישית   מנצחת אותו ]

למזלי זה היה  כמה חודשים לפי העברה שלו לסניף אחר גדול יותר

בעצם  מכל המנהלים שלי  חוץ  משנים הראשון  שנלחם בלי הצלחה להשאיר אותי אצלו, והאחרון , היו לי תמיד ויכוחים  וסומנית  אצלם  כעובדת טובה  אבל  בעיייתי

עוד כמה מילים על  המש"ל  היא הכירה אותי לאחר שחליתי  היו לי איתה כמה ויכוחים כמו  שאני מסבירה לה שתדע שאני יכולה  לעבוד רצוף  עד שעתיים וחצי  מכסימום אחרת אני מתעייפת , אבל עם אני אחרי שעתיים יוצאת לכמה דקות הפסקה , יכולה להמשיך, אמרתי לה מה עדיף  לעבור את השעתייים וחצי  להתעייף ואז לא להגיע לעבודה כמה ימים או לקחת הפסקה כמה דקות  ולהמשיך כרגיל את העבודה [מבינה שיוצר בעיה באת לחץ  בעבודה]  לכן בסופו של דבר ימי שישי היו הימים שהייתי באה רק להחליף את הבנות להפסקה כדי שיוכלו לנוח , ולעשות סידורים [כלומר החזרת סחורה למקום שלה] לא יאמן כמה דברים אנשים לוקחים ומתחרטים  עד שמגיעים לקופה  אבל זה כשאכתוב  על טיפוסי לקוחות  ............. אתעכב על הנושא.[כמובן  עוד נצחון קטן על  אשה שלא אוהבת שמכתיבים לה  איך לעשות סידור עבודה]

דבר שהסתבר  די פגע יותר מאוחר  ,,,,,,,,,,,,, העלימה את כל מכתבי התודה וההמלצה שקיבלתי   מלקוחות מרוצים  אבל מקדימה את הדברים .

זהו מסתבר  שהכתיבה על הדברים מעלה לי הרבה חומרים ומעייפת אותי, מה עוד שהחם עלה שוב , ושוב חולה, כנראה שהולך לפי מזג האויר,  עד כדי שאתמול הזמנתי רופא הביתה,  שהשאיר מכתב למיון  באת הצורך , מקווה שלא אצטרך להשתמש בו   אז להתראות   שלגיה

 

 



נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 23/1/2005 13:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)