לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005

הרהורי ערב


למי שרוצה לראות את התמונות מאילת  הנה הם כאן , חלק מהתמונות לא כל כך מוצלחות לדעתי ,

 בזמן האחרון  קצת עייפה  , עדין אין לי תשובה , מחכה למכתב  נראה מקווה שמחר אדע בדיוק האם נצחתי את הבירוקרטיה,  מרגישה  לכודה במעגל קסמים של  חוסר בכסף   להרבה דברים שאני רוצה לעשות  , לא רואה כרגע פתרון .... למרות  כל הידע התיאורתי שלי  עדין  לא מצליחה ליישם דברים  ביום יום , דברים לא זזים , תחושה של   מצברים הולכים ומתרוקנים , עדין הבעיה של  החוב לקיבוץ , אפילו כסף  לנסיעות  כרגע אין לי   , כן יודעת שזה לא הפעם הראשונה   שהנושא הזה עולה,  ועדין אין ממש פתרון , היו פתרונות חלקיים  , אבל  לא מספיק, כיון שאני לא עובדת היום  , אז ההכנסות שיש לי הם  בטוח לאומי, ובן זוגי גם הוא מקבל בטוח לאומי והוא עדין עובד אבל המשכורת שלו מכסה אולי רק את ההוצאות של המרכולית  .......עבודה חלקית  בקיבוץ,  בגלל בעיות בריאותיות  לא מחפשת כרגע עבודה , מזל שיש לי קצת עזרה  מיאיר .........., פשוט המצב הזה של תקיעות מבחינה כלכלית  נמשך  יותר מדי זמן  , ולא מצליחה לראות פתרון , טוב מה לעשות היום מצב רוח פסימי, גם זה קורה לפעמים ,   אז  חג פורים  שמח לכולם   מקווה שלא יהי גשם שיקלקל את התחפושות , מאד מקווה לנסוע ביום שישי לירושלים  למפגש  משלוח מנות  [תלוי בתקציב]  





נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 23/3/2005 21:42  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)