לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005

סרט יפה שראיתי


היום בערוץ הולמרק  סרט  יפה על  תכנית אילוף  של כלבים לנכים , הכלבים נלקחו מכלביות, הוגת התוכנית היא נזירה  שהביא את הכלבים  לבית סוהר ולימדה  אסירות לאמן את הכלבים  מצב של כולם יוצאים מנצחים , הכלבים לומדים לעזור לנכים, האסירות  לומדות לאמן את הכלבים, והנכים מקבלים  עזרה בצורת כלב שיודע  להפעיל מכונת כביסה, להדליק את האור , לפתוח דלתות , נדמה שקראו לו מה בין החומות, אחד הסרטים היפים ביותר שראיתי בזמן  האחרון , זהו אחד החלומות שלי לעבוד עם כלבים[וחיות אחרות]  ואנשים , מענין  אם היו מיישים את זה בארץ  זה היה לדעתי שיקום נפלא  .  עכשיו צריך למצוא דרך להגשים את החלום.

מאמינה שאפשר לעשות נפלאות עם בעלי חיים  ואנשים ,לדעתי  בארץ אין עדיין את המודעות לנושא .

שלשום נסענו למרכז  היתה אזכרה לשנה למות דודתו של א.  אז היינו עם בתה  שהיא כבדת ראיה  ושוחחנו  גם על הנושא האם  כדי לקחת כלב נחייה , היא הרצתה אתמול על נושא נגישות  לכבדי ראיה  בכנס של אדריכלים.

כך למדתי  גם על ההבדלים של  כל סוגי הנכים  לגבי משמעות הנגישות עבורם . היה מענין  לדעת שיש דברים שונים שמתאים לסוג מסיום של נכות, אך עלולים להיות מכשלה לסוג אחר.

הבירוקטיה  עדיין חוגגת  , קיבלתי סרוב  אבל  מתכוננת להמשיך  לערער על כך , וכן עדיין אין לי פתרונות  בקשר לנושא הכספי,  כמובן  שהיו הרבה עידכונים אבל  התגברתי  על זה בלי בעיה ,  עדיין תחת הרושם של הסרט   לראות שזה אפשרי  פשוט כדאי לראות אותו . אז  בוקר טוב השחר עוד מעט יעלה , הציפורים כבר מזמרות את שירי הבוקר שלהם, וכנראה החברה עוד מעט יבואו לבקש לצאת החוצה . ואני  אלך לישון כמה שעות........ ציפור לילה  , שיהי לנו יום נפלא וקסום  ובהצלחה  ושולחת חיבוקי אור  וריפוי לכל המחלימים .

הדב שבא לביקור מוקדש לרוקדת באפלה נכדתי הורטאלית

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 30/3/2005 03:57  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)