לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

נסיעה לביקור לגל החולה + דעתכם על הפסילה


הפעם יהיו שני נושאים  נפרדים , אתמול נודע לי  שגל  הנכד שלי אושפז  בדנה  , הבוקר נסענו אני  ויאיר , אליו לבקר אותו , מכאן שולחת לך  הרבה אנרגית ריפוי אור ואהבה  , ותבריא מהר  , ממה שטלי אמרה שהוא כרגע בהשגחה , ויש סיכוי טוב שעם החם ירד  הוא ישוחרר ביום ראשון 

___________________________________________________________________________

 כידוע לכם פרסמתי את דבר השתתפות של ליידי וסנו בתחרות כלבים  והתבקשתי  על ידי מנהל התחרות  למחוק את  הפרסום כמובן סרבתי , ולכן הם נפסלו  מה דעתכם  האם הייתי צריכה להענות לבקשתו ???.

מצרפת את חילופי הדברים  אני מצטער מאוד אבל אם לא תמחקי את הפרסום עד יום שבת בשעה 11 בבוקר אני יפסול את שני הכלבים שלך מהתחרות

אז אני מצטער אם לא תמחקי את הפרסום הם פסולים!
מצטער מאוד פסלתי את הכלבים

 


עדן למפרט , 07:24 19/8/2005:
שלום ריקי מדבר עדן מהתחרות תראי כרגע אין לי בעיה שתפרסמי שיצביעו לכלבים שלך אבל מה שקורה במידה וזה ישאר ככה שלושת הכלבים האחרים שעולים הם של אנשים שאין להם בלוג ובגלל זה אני חושב שזה לא יהיה פייר אם תפרסמי בבלוג שלך שציביעו להם כי אני סוגר את ההצבעות רק למי שיש לו בלוג תודה מראש
עדן

 


snow שיהי לכולם יום קסום (האתר שלי) , 07:54 19/8/2005:
א. לא הבנתי את הבעיה
ב. הרי לכל אלה שמתחרים יש בלוג עד כמה שהבנתי
ג . אין לי מושג כמה זמן אתה בעולם הבלוגים אבל מקובל כשמשתתפים בתחרות לפרסם אותה אצלך בבלוג


snow שיהי לכולם יום קסום (האתר שלי) , 07:58 19/8/2005:
ועוד דבר זה שפרסמתי לא מבטיחה שיצביעו עבורי , מנסיון שלי גם כשופטת בהתחריות [חברת הועד של טבעת המקוריות] וגם כקוראת ומשתתפת בהתחריות ,


עדן למפרט , 08:38 19/8/2005:
אז זהו שתראי אני מבין אותך אבל מה שקורה 3 המתמודדים האחרים שעולים לגמר אין להם בלוג בכלל ועכשיו גם רק מי שיש לו בלוג יוכל להצביע אז בגלל זה הם לא יוכלו לבקש מאנשים להצביע עבורם ובגלל זה יש לך הרבה יותר סיכוים לזכות אז בגלל זה אני מבקש שיתחיל הגמר (מחר מהבוקר) תמחקי את הפרסום

 

snow שיהי לכולם יום קסום (האתר שלי) , 15:53 19/8/2005:
א. לא מקובל לבקש למחוק פרסום והפרסום הוא על השלב הראשון ב. האנשים שנכנסים בוחרים את הכלבים שמוצאים חן בעיניהם
בקשר לשאלה האחרונה שלך תשאל את אשת הנחש לדעתי אפשר למנהל התחרות להצביע אבל היא ממומחית בנושא ארגנה כמה התחרויות ונדבה אותי כשופטת

 

עדן למפרט , 08:42 19/8/2005:
ויש לי שאלה קצת דבילית אם אפשר לומר אני באמת לא הרבה זמן בעולם הבלוגים ורציתי לדעת עם מקובל שמנהל התחרות גם יצביע בתחרות?


snow שיהי לכולם יום קסום (האתר שלי) , 15:58 19/8/2005:
את השאלה הזאת תפנה לאשת הנחש היא ממומחית לתחרויות וזה באמת נראה שאתה חדש בכל עולם הבלוגים בגלל שהצפת את המייל שלי באותו פוסט כמה פעמים . ועוד דבר עם הכלבים יפסלו זה אומר שהתחרות היתה מראש מיועדת לכלבים מסוימים . בעיני


עדן למפרט , 13:38 19/8/2005:
אני מצטער מאוד אבל אם לא תמחקי את הפרסום עד יום שבת בשעה 11 בבוקר אני יפסול את שני הכלבים שלך מהתחרות


snow שיהי לכולם יום קסום (האתר שלי) , 15:57 19/8/2005:
אני לא מוחקת שום רשומה שלי , עד כמה שידוע לי אין לך זכות לבקש את זה מה שכן אני יכולה לעשות זה לא לפרסם את השלב האחרון
הכלבים שלי ידועים בכל מרחבי ישרא ותפוז יש להם בלוג שלהם שהם כותבים בו את דעתם גם באתר הב הב יש להם בלוג
הכינוי שלי הוא ליידי סנו הוא על שמם שלגיה זה תרגום של השם לעברית


עדן הכלבן (האתר שלי) , 16:06 19/8/2005:
אז אני מצטער אם לא תמחקי את הפרסום הם פסולים!


snow שיהי לכולם יום קסום (האתר שלי) , 16:26 19/8/2005:
מה שאני הולכת לעשות זה לפרסם את הודעתך ולשאול לתגובות של האנשים את הפרסום אני אכתוב יותר מאוחר ........................ לידעתך הכלבים שלי הם פופולרים כאן
 

עדן הכלבן (האתר שלי) , 16:24 19/8/2005:
מצטער מאוד פסלתי את הכלבים

אז שיהי חג אהבה שמח , סוף שבוע נעים ואשמח לדעת את דעתכם  על הנושא  , וגל הקטן תבריאי ותחלים במהרה עם הרבה חיבוקי אור ואנרגית ריפוי מסבתא האוהבת אותך  שלגיה

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 19/8/2005 17:04  
117 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)