לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

מכתב לאמא [ 2 ]


היי אמא 

דברתי איתך לפני כמה ימים , שאלתי לשלומך ,  נשמעת עייפה , ולמרות זאת לא מוכנה לקבל  שאבוא לבקר אותך , בפעם  האחרונה שהייתי במרכז סירבת לביקורי ,  כאילו שאני זרה לך , ואולי זה נכון  , מחקת  אותי מחייך , ולא רק אותי אלא גם את נכדותיך  וניניך, היחידים  שקיימים עבורך זה אחי וילדיו , את יודעת אמא  , קשה לי עם כך,  קשה לי לנתק את העבר , שומעת אות הקולות שלכם  שאומרים כמה אני לא....... ,  מסקרן אותי   האם בכלל  תבואי לחתונה?  או שתמצאי לך תרוץ  למה לא להגיע  רק כדי לא לראות את משפחתו  של   אביו , כפי שעשיתי בבר מצוה שלו  לא הגעת כי לא רצית לראות את המשפחה של האב. האמת אף פעם לא הרגשתי שאת אוהבת אותי או שאיכפת לך ממני , כן דאגת שיהי לי בגדים  , אוכל   , וקורת גג  כילדה , אבל לא שוחחנו  בכלל כאמא ובת ,  אפילו בזמן המשבר הגדול  לא היית שם עבורי מעולם .יש בי עדין כעס גדול  וכאב  , יש בי עדין החלק שמחכה ורוצה לאישורך , אישור שכנראה לא יגיע לעולם.  כל השנים קנאתי ביחס שננת לאחי , בפינוקים  המיוחדים שהוא קיבל,  בזה שרצת תמיד לעזור לו עם הילדים , והכי מצחיק בשיחה עם גיסתי , שמעתי שאחי מתלונן שאתם  בעצם הייתם עסוקים איתי והוא מרגיש מקופח, חבל שאין תרבות דיבור  אצלנו בבית, אחרת  הייתי משוחחת איתו , אבל גם הוא רחוק , מעדיף לטאטא את כל הבעיות  מתחת לשטיח  , כמוך  , לא רואים אז הבעיות לא קיימות . הקנאה שלי בו היתה כל כך גדול עד שלא הגעתי לעלית התורה שלו , וכמעט גם לא הגעתי למסיבת הבר מצווה שלו .............. כיון שלו חגגו ולי לא חגגו .   

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 9/9/2005 23:05  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)