לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

יום הטאקי + והנסיכה הקסומה


הייתי היום ביום הטאקי  בבית חולים מאיר ,נסעתי עם יאיר, פגשנוי את המלאכית אור הנפלאה  שעושה עבודה  ברוכה , היו עוד מתנדבים , לגבי בית חולים מאיר  ואני סיפור ארוך   בבית חולים מאיר  אושפזתי נותחתי  גם בכיס המרה,  וגם עם הסרטן , היה לי שם מינוי קבוע למחלקת פנימית ג',  ומחלקת הילדים  מורן היתה מאושפזת שם בזמנו , אז אחד האמהות של ילד מאושפז זכרה אותי מהעבר  , כן היא היתה פעם לקוחה שלי כשעבדתי בסופר סנטר , וזה הרבה זמן יחסית מאז שעזבתי כמעט שלש שנים , עדין זוכרים אותי, ואת השרות שננתי לאנשים , אולי בגלל העובדה שהתיחסתי לאדם   כאדם ולא כעוד לקוח שצריך להפטר ממנו מהר, כן היו לי הרבה חברות  מהסופר סנטר ,  הראתי לאור איך להגיע לאונוקולוגיה , מחלקה שגם שם יש לי מינוי קבוע  כרגע עבר לבית חולים נהריה,  מסתבר שכנראה רוב הצוות של האחיות התחלף , בכל מקרה  עליתי שוב למחלקת הילדים  , ושם פגשתי את אחת האחיות  שכחתי את שמה , היא בקשה למסור דרישת שלום לגלית, כן היא זכרה את התקופה שמורן  אושפזה שם , וזהו כבר לא יכולתי להיות יותר , מורן היפיפה שלי ,  שעוד מעט  בינואר תחגוג  בת מצווה , בת מצווה שאני לא אהיה נוכחת בה ,  שאין לי מושג באיזה משפחה היא גדלה , שאני מתגעגעת  אליה  כל יום ,  לדעת  מה קורה איתה , יש לי תמיד את החלום אולי את התקווה , שאיכשהוא נפגש  , או נתכתב   דרך האינטרנט , רוצה לדעת מה איתך  ? זוהי סבתא שמתגעגעת אליך  [מורן  ואלמוג אלו הילדים של גלית שהלכו לאימוץ ]  אז אמרתי שלום יפה ונסענו  הלאה .

טוב לפחות שיאיר היה איתי  .

תזכורת בעקר  לצפונים   ב22.9   יש יום טאקי בבית חולים בני ציון , אז מוזמנים להתנדב או  לתרום טאקי .

____________________________________________________________________

בשבת הייתי בטיול  לירדן ההרי , מבחינתי זוהי היתה די אכזבה כי רק נסענו לאורכו  כמעט ולא היו קטעי מים , וכמובן  א. הצליח שוב לעצבן אותי,  אחרי הטיול  הלכתי לצפות  בסרט הנסיכה הקסומה  סרט לדעתי עם הרבה רבדים ,  מספר על אהבה אמתית  לדעתי  לעצמנו , סרט שאני תמיד מגלה עוד משהו חדש לדעתי סרט ממולץ ביות ר, שיהי ערב נעים  לכולם באהבה משלגיה

 

מוקדש לכל החולים   שולחת אנרגית ריפוי ואהבה
נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 12/9/2005 19:23  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)