לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

תיסכולים


גם לשלגיה  יש תסכולים , התיסכולים שלי הם   בעקר  שאין לי תקציב  ללכת לסדנאות שאני רוצה , ובכלל  הרבה פעמים אין לי תקציב לנסיעות , מזל שיש את יאיר שעוזר  שם, אבל התיסכול העקרי שהיה לי היום זה שקשה לי  לטאטא ולשטוף את הבית איך שאני רוצה  , מאז ששברתי את המרפק  שנה שעברה  , כל הנושא של לטאטא ולשטוף  קשה לי לעשות,  וזה מתווסף לתיסכול של  לא יכולה להזיז דברים כבדים לכן גם לא מגיעה לפינות, וכמובן אין לי תקציב לעוזרת בית,  כיון שאין לי אחוזים רפואים מספיקים לא מגיע לי עזרה ביתית מבידוח לאומי ,דבר שאני  מקווה לשנות   בקרוב ,  יום שלישי נוסעת למרכז  , אולי אפילו אשאר כמה ימים לנקות את הראש ,  בעצם יאיר ואני נוסעים לבקר את טלי וילדיה , דבר שכמובן מעצבן את בני הזוג שלנו , עוד דבר שיש להתמודד איתו,  ביעוץ עדין אין ממש תוצאות , ועקב הניתוח לא הייתי במחלקה הוטרנית מקווה להיות שם ביום ראשון, ה4 לדצמבר הוא יום קשה לי , בגלל שזה יום הולדתו של אלמוג[הנכד שהלך לאימוץ] ואני לא יכולה לחגוג איתו, אבל על זה תהיי רשומה בנפרד ,  אז די הוצאתי את תיסכולי עכשיו תודה על הסבלנות ומאחלת לכולם שבת קסומה עם שפע של הנאה  ושמחה  משלגיה

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 2/12/2005 14:19  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)