לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

עכשיו שעת לילה


כל הבית ישן , חוץ  ממני כמובן  עדין מוקדם  , החברה הגיעו  היום  בסביבות הצהרים  , נסענו אני  יאיר ואפרת [התעקשה לבוא לצערנו] לקבל  את פניהם , הלכנו לאכול דבר מה , ומשם הביתה , היה מדהים לראות את גל  שמעולם לא ראה את סנו  וליידי איך הוא מתחבר אליהם  מיד בלי שום בעיה [ ועוד אומרים שסנו תוקפן ] כמובן שי ובת חן  רצו אליהם בשמחה [לכלבים] אותי הם חיבקו כבר ברגע שראו אותי,  הוצאתי  את הצבעים שיש לי  ודפים  בת חן  ישבה לצייר , שני השובבים האחרים שיחקו עם הכדור  המגלשה ותל אופנים  [מזל שיש  לי שכנים עם ילדים קטנים] גלית לקחה את שי ובת חן לגן השעשועים , סנו נשאר לידי  מורגש שסנו מגיב  למה שקורה לאחרונה  יש שיצחקו עלי  לדעתי הוא ממש מבין מה שקורה  ואת הדאגה שלי אליו , כמובן שא.  רק  עיצבן אותי בלי סוף , רק מחזק את החלטתי לעזוב אותו לשלוח אותו  לכל הרוחות,  אחרי החדשות במקום  להעביר לערוץ הילדים  כפי שבקשנו כדי שהם ישבו קצת בשקט  הרי הוא רוצה  שקט ..........  הוא התעקש לראות כל מיני תוכניות  זה הבית  שלו ואף אחד לא יגיד  לו מה לראות ,  ועוד כל מיני דברים קטנים  אבל מעצבנים , בשלב מסוים הלכנו לטייל , כדי להרדים את גל , אז בת חן ושי מצאו שבלולים , כן יש בקיבוץ הרבה שבלולים גדולים , והם אפילו הסכימו לצאת מהקונכיה , יש לי נכדה שכנראה תהיי  פעם וטרנרית בצורה שהיא מתחברת לחיות,  כיון  שאין לי מספיק מיטות , אז גלית הלכה לישון  אצל  יאיר  התיכנון היה שגם שי יצטרף אליה אבל הוא נרדם ,  אז טלי שי וגל ישנים יחדיו  ובת חן במיטה הכפולה , שבה גם א. ישן , ואני במקום לישון איתם   נמצאת כהרגלי כאן .................. ציפור לילה , כרגע יורד גשם בחוץ  מקווה שמחר יהי יום בהיר בלי גשם כך שנוכל לטייל  בכיף  בקיבוץ  אולי אפילו  להגיע לניסים  ולראות את נועה ,  ומזל שיש כמה שעות של שקט  בבוקר  כי א. עובד ,  חבל שהם  נוסעים מחר בערב  , טלי  עובדת לילדים יש גנים ,  אבל למרות הכל  ,הרעש המהומה  , כיף לארח אותם ולהסניף את הנכדים   שתהיי שבת נפלאה  באהבה משלגיה  
נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 23/12/2006 00:49  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)