לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

השבת שלי


היתה פשוט  כיף , הבוקר התחיל בנסיכה  שלי בת חן שפוקחת את העינים ואומרת לי   מה אני בבית של סבתא , ובסנו שבא ואומר לנו בוקר טוב ,וכולם קמים   ארוחת בוקר , מעדנים חביתה  , וטיול  לתחנת הדלק עם יאיר ואפרת  וכמובן הכלבים , חבל רק שלא לקחנו איתנו מצלמה  , היחידי שקלקל לנו את האוירה היה כמובן מי עם לא  א. המפורסם , לפני היציאה טלפון מחברה אפשר לבוא  בהחלט  כך שהיו לנו גם אורחים נוספים איזה כיף , כל כך אוהבת בית פתוח מלא אורחים  המולה ושמחה , ומזג האויר [אמזונה בקשתי התקבלה] היה אמנם קצת קריר ורוח אבל  שמש ושמים כחולים  , כך שאפשר היה לטייל בלי חשש , כן לפני שירדנו לתחנה , גלית לקחה את כל השלישה לגן השעשועים , ומי נעלם לה  גל הקטן .......... אל דאגה  הוא נמצא , שניה אחרי שאמרתי לסנו  איפו גל ......... כן  אתם יכולים לצחוק  אבל זו לא הפעם הראשונה שאני שואלת את סנו על דברים שנעלמים היכן הם נמצאים , ושניות  או דקות אחרי מוצאת אותם , אין לי שום הסבר הגיוני למה זה ככה ,אבל זה פשוט כך,בצהרים  היינו   חוץ ממני  ,2 בנות +3נכדים +2 חברות +שלשת הילדים שלהם [לא משנה החלוקה] +זוג חברים + 3 כלבים , כמובן אחד א. עצבני ...........להקת דרורים שעפה  וקאקאים שאמרו שלום ,[ סופי הוספתי כמה מספרים]את הארוחה שבישלתי  , וקיבלתי גם מחמאות , אכלו  כולם בתאבון , כל כך הייתי עסוקה שכמעט שכחתי לאכול שיש  6 ילדים בבית  , שיחות  עם  חברות  בנות  וכל השאר  פשוט שוכחים  מהאוכל ,  מרק  ירקות עם גרונות  פירה נקנקיות וכנפים , והמולה צחוק ורעש  שמזמן לא נשמע  בכיף , לפני  הארוחה  בזמן ההכנות יאיר לקח  חלק מהחבורה לגן השעשועים , ואני מכינה ומדברת עם חברתי היקרה , ובשלב מסוים החלטנו חברתי ואני [בכוונה לא רושמת שמות] ללכת לראות מה שלומם , הסתבר שהם הלכו לטייל  לרפת , ומאד נהנו , אחרי הארוחה פרידה מהחברות וילדיהם , איזה כיף שאתן  קרובות  וממונעות , והיה קר , בחוץ  אבל לא גשום ,  פופ קורן  כקינוח , השעות כבר מתקרבות  ועוד מעט הם הולכים , עוד מעדן  עוד חיבוק , והנה כבר הגיע הזמן לזוז ,  שעון  עצור קצת אל תרוץ , תן לי עוד הסנפה מתוקה  , זה סם  חוקי בהחלט  שנקרא נכדים שבאים לבקר את סבתא ,   כמובן  יאיר מתלווה אלינו  הרי אנחנו משפחתו , והגענו קצת מוקדם אבל לא נורא יושבים מחכים  , הילדים רצים  וצוחקים , ואצלי יש קצת צביטה  הנה עוד מעט הם  הולכים ,חזרנו הביתה , עדין מסטולים ובהיי  מהסנפה בריאה  של נכדי ,ישר  ל"מסעדה" כך  משחק שש בש  נקרא אצלנו , בדיקת המייל , הולכים לראות סרט  אצל יאיר , אבל  בלי הכלבים  שוב מטעמי בטחון  חלק מהזמן ליידי וסנו לא ליוו אותנו , מרגישה  ערומה בלי הלווי שלהם ,ועכשיו  הבית ריק  , אבל יודעת שהשבוע  התחיל  ברגל ימין , אגב  בזמן שהלכנו ביום שישי  לקבל את פני החבורה , ראיתי מודעה  דרושה עובדת בחנות ספרים , מחר מטלפנת או פשוט מגיעה  אז תחזיקו לי אצבעות  אולי גם מצאתי עבודה  ליל מנוחה ושבוע נפלא  ועכשיו אמזונה וכל הרוצה  גשם יכול לרדת  בלי שום בעיה   באהבה שלגיה



בתאבון גל מאכיל את ליידי

מתגלשים  בת חן  הנסיכה


נוסעים  גל


ועוד נהג  הפעם שי

שלום סבתא  גל ובת חן

סנו וליידי  ליל מנוחה

יודעת שחלק מהתמונות לא באיכות גבוהה ............................. אבל זה מה שיצא גם התאריך לא מעודכן

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 24/12/2006 00:28  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)