לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

קריית הממשלה משרד הפנים- אין כניסה לעיוורים


 קריית הממשלה משרד הפנים- אין כניסה לעיוורים

 

לפני כשבוע נוכחתי לדעת שתעודת הזהות שלי אבדה ומתי נזכרים  בכך? בדיוק כשהייתי  זקוקה לה לשם  אימות פרטים ולא הסתפקו בתעודת הנכה שלי.

אז מצויידת בהרבה אופטימיות ושק מלא בסבלנות וסובלנות

נסעתי לקריית הממשלה ברחוב מנחם בגין  בתל אביב

כאן מן הראוי לציין שמאחר וקווי האוטובוסים אינם קרובים ואין עזרי שמע לעיוורים בצמתים הקרובים לבניין נאלצתי להגיע  במונית

מרגע  צאתי מהמונית ועד הגעתי למדרגות  זיהה אותי שומר(מזל  שפתחתי מקל נחייה)וליווה אותי  עד לכניסה שבהחלט  התרשמתי מעזרתו והודיתי לו אך למרבית  הפלא  כאשר  שאלתי אותו  היכן  משרד הפנים לא ידע העלם להשיב ומרוב הלם  דחף אותי לכיוון אלמונית שמייד תפסה פיקוד על  ידי האוחזת במקל (בדיוק היד שאני זקוקה לצורך המקל שתהיה חופשית), שגם  היא לא ידעה את מקום  האוצר הנסתר ואמרה לי  לעלות עוד  קומה במדרגות הנעות

אגב כאשר  התקשרתי  מבעוד יום למרכז מידע של  משרד הפנים נמסר לי על ידי פקידה אדיבה  שמקום  המשרד בקומת הקרקע (היא כנראה מעולםלא ביקרה שם)

אז לאחר מספר  סיבובים  במדרגות  הנעות כמו סביבון סוב נסוב ,הגעתי למחוז חפצי - פינת  המודיעין לקבלת מספר בדרך

עוד הספקתי להתקל בחבלים המיועדים לכיוון התור עד שאחד  השומרים נזעק  לעזרתי, והוביל אותי ברוב הדר וכבוד לעמדת הפקידה

וכאן החלה החוויה הרוחנית אמיתית:

"עליך  למלא טופס עם פרטייך"אמרה הפקידה בטון  מבשר פשע איום "איבדתי את תעודת  הזהות שלי מלמלתי  בקול רועד  של פושע המובל לגרדום ואינני רואה בשביל למלא את הטופס אני זקוקה  לעזרתך"

 

עכשיו כבר עלה הטון לדרגת רוטוויילר זועף שעוד רגע נוגס בי עם מלתעותיו הרושפות "לנו אסור למלא טפסים תיאלצי להיעזר במישהו מהקהל"

מזל שיש  אזרחים טובים  במדינת ישראל וניגשה מישהי לסייע לי

מאוד  תמהתי לפשר העניין וכאשר העזתי לשאול האם ידועות לה התקנות החדשות בנושא נגישות לבעלי מוגבלויות שונות צפצפה שוב הזמירה בקולה: "מה זה תקנות נגישות? לא  ידוע לי!  לנו אסור  על פי הוראות  משרד הפנים"

טוב  לפחות יצאתי עם תעודה חדשה ותרומה  של 100  שקל לקופת המדינה

בשלב זה הייתי צריכה שוב לאתר את השומר היקר שהפעם ליווה אותי ליציאה (מזל שיש  שומרים נפלאים במדינתנו)

ושוב החל מסע אתגרים בצומת  הסמוכה והסבוכה שאין בה כאמור שום מכשיר עזר לעיוורים או  חס וחלילה סימון מודגש כלשהו לכבדי ראייה

מזל שנתקלתי באישה נפלאה שכיוונה אותי עד לאוטובוסים  ליד  מרכז  עזריאלי המרוחקים מרחק ניכר מקריית הממשלה וכך  עבר לו חצי יום בחוויה מרנינה בקריית הממשלה החדשה  בתל אביב

שם עוד לא שמעו על נגישות לנכים ותקנות חדשות על פי חוק שוויון  זכויות לבעלי מוגבלויות שונות וכנראה  גם לא ישמעו ויתייחסו בעתיד הקרוב של 2007 הקרב ובא

שנה אזרחית נפלאה ונגישה לכולנו 

את המכתב  הזאת כתבה חברתי היקרה טל  שהיא כבדת ראיה  וכבר כתבה כמה פעמים בעבר  , מה דעתכם  איך אפשר לשנות את הגישה של משרדי הממשלה ???

באהבה  שלגיה  

 

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 24/12/2006 21:00  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)