לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

איזה יופי סוף שבוע נפלא שהיה לי ועוד כמה דברים


ברכות לשרת החדש מקווה שאוכל גם לגשת לשאר המקומות חחחחחחח

  היה לי סוף שבוע קסום עם המון דברים יפים, התארחה אצלנו בת דודה של אבנר אשה מקסימה למרות שהיא כבדת ראיה כמעט עוורת ועוד כמה דברים ,אבדה את אמה לאחרונה היא משדרת המון אופטמיות ממש אפשר ללמוד ממנה , כמובן שהיא והכלבים התחברו מיד בכיף בלי שום בעיה

בשישי טיילו בקיבוץ אכלנו תותי עץ מה ששכחתי שהיא צמחונית לכן נשארתי עם המון אוכל בשרי לכל השבוע חחחחחחחח אבל היה כיף והסתדרנו למרות הכל.

Scottish Pubלמחרת הלכנו לטיול רגלי לים עם הכלבים  הליכה של 20 דקות מהבית, הים עצמו היה סוער אבל החברה שלי ממש נהנו השתוללו רצו שיחקו עם הגלים בכיף.

עשינו טיול לאורך הים עם ריחות הים וגליו אספנו צדפים פשוט מלוי של מצברים גם טילו לאורך הגעתון עד הרכבת ומשם לקחנו מונית הביתה.

אחרי מנוחה עשיתי פתיחה בקלפים היה מענין ומיוחד חבל שהיא היתה צריכה לנסוע במוצאי שבת

----------------------------------------

בזמן האחרון מקבלת המון עידוד מחברים בעקר מתפוז וזה פשוט כיף , בגלל כל הבעיות הרפואיות שלי כרגע אני נחה המון זמן ההמתנה עד קבלת תשובות מורט את עצבי

מאד מקווה שזה לא סיבוב שני בכל מקרה צריכה לעבור ניתוח להוצאת הגוש מהשד חחח אז יהיה אזון בין שתי הצדדים

לקוראי החדשים עברתי בשנת 98 כריתה חלקית עקב סרטן השד

וכמובן ניתוח של השבר בטבור אפשר לעשות את שניהם יחד איזה כיף שתי צפורים במכה אחת.

----------------------------------

חבל אי אפשר עדיין להעלות תמונה נו אז בפעם הבאה

היום שלחתי מסרים מקלפים לרשימה שחכתה לי בסבלנות, הייתי רוב היום ליד המחשב

עכשיו הולכת לעשות קצת סדר בבית שטיפה נקיון ........... אז להתראות ממני ליידיסנו





נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 17/5/2004 17:26  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)