לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

כבר אחרי החגים


החגים עברו ביעף, חלק מהזמן בילתי עם נכדי ובתי  , היינו בים  , שי עשה  הצגות  אבל לא התרגשנו מזה , אצל השכנים מאחורי הבית , עושים שיפוץ ,וזה אומר שהם שמו את כלבם זאב יפה ממש מאחורי הבית בחוץ , אמנם קשור אבל אתמול הוא הצליח להשתחרר וכמעט תקף את סנו , למזלי לא , בכל מקרה היום הלכתי לדבר איתם  ,קודם לברר כמה זמן ימשכו השיפוצים , וגם להגיד להם את דעתי על כך שהכלב בחוץ בלילה  , כשהוא נובח  אז כמובן ליידי וסנו מתחילים גם לנבוח , לפעמים זה מצריך טיול לילי , ביום שישי הוא התחיל לנבוח בארבע לפנות בוקר , כמובן החברה הגיבו לנביחותיו , התוצאה בת חן שישנה אצלי, התעוררה בבכי , וזה הזכיר לי את עוז הזאב שהיה לנו , אחרי המלחמה כן מלחמת הכיפורים , בזמנו אבא ילדי שירת  בצבא קבע בחיל הים [למזלו ] ואני הייתי אם לבת בת חודש , שהייתי רוב הזמן אצל אימי, באחד החופשות שלו הוא הביא את עוז כלב זאב גזעי  צעיר בן שנה וחצי  אולי שנתיים , שגודל והשתתף במארבים בזמנו ,ונסע שוב לצבא , כיון שרוב הזמן שהייתי אצל הורי , הכלב נשאר בבית לבד  רוב היום כמובן עשה בלגן , ולצאת איתו לטיול היתה לי בעיה [לא היה לי את הנסיון שיש לי היום עם כלבים] רואה חתול רודף אחריו  ולא היתה לי ברירה לשחרר אותו  הבעיה מתחילה ברגע שראה תרנגולת עוברת שוכח מהחתול והורג אותה , אחרי כמה תרנגולים כאלה , וכמובן פיצוי לבעלי התרנגולות ,גרתי בשכונה שתרנגולים ועוד כל מיני חיות הסתבבו חופשי , לא היתה לי ברירה לקחתי אותו יום אחד לתחנת המשטרה , ושם העבירו אותו ישר ליחידת הכלבנים במשטרה ,מאוחר יותר אפילו היה לנו לתקופה אחד הגורים שלו , זהו בת חן מסודרת וממחר מתחילה ללכת לגן ,מקווה שעד סוף השבוע שאר הילדים יהיו מסודרים במסגרות המתאימות להם , כך ההורים יהיו פנוים לחפש עבודה , כרגע התוכנית אחרי הסידור לבדוק אפשרות לעבור לדירה גדולה יותר , ומי יודע אולי גם אפשרות לרכישת דירה  מתאימה להם באזור , צריך  לברר  א. כמה הם יכולים לקבל עבור הדירה שלהם בשכונת התקווה [דירת חדר וחצי שכרגע מושכרת] מה המחירים כאן באזור , ואיזה הטבות והלואות מגיעים להם , כמובן גם למצוא עבודה , לאט לאט דברים נכנסים לתלם ,אתמול היינו בביקור אני א. יאיר ואפרת אצל חברתי בובה פראית  שגרה באזור היה כיף אמיתי , היום בילתי רוב היום עם יאיר בסידורים בעיר , יש עוד הרבה דברים שנדחו כמו לקבוע תורים חדשים לבדיקות , וכמובן לראות מתי סוף סוף החצר תהיי סגורה  כדי שהחברה יסתובבו בחוץ בלי בעיה , אז ערב נעים לכל קוראי  ושבוע נפלא באהבה משלגיה
נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 7/10/2007 19:11  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)