לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

השבוע שלי


סנו מזמין אותכם לקרוא את הסיפור  איך הגעתי לעולם , במסגרת התחרות 4X4 בתפוז, השבוע שלי  מלא בנכדים  כל יום  חלק מהזמן  שומרת עליהם , זהו כולם  מסודרים במסגרות , זה  לא תמיד קל לפעמים מעייף , אבל כייף , יש לי הרבה דברים לכתוב על המשפחה  שלהם , אבל מתלבטת  כיון  שלא יודעת האם מותר לי  לספר דברים , והאם זאת לא חדירה לפרטיות שלהם , ועד שאחליט לרשום מה התלבטיות  ואיך אני רואה דברים , שומרת על שתיקה , ביום שישי חוגגים בגן לבת חן ממולדת , כך זוכה הנסיכה לשתי חגיגות , אחד הדברים שמנסה לשכנע את שבח זה ללכת ליעוץ משפחתי כדי לבנות תקציב ותקשורת נכונה , ולקראת סיום איך אפשר שלא להתיחס למותו של פולי  מהגששים , אחד האמנים המוכשרים , דור הולך  ונעלם , אדם שבטוחה שרוצה שיזכרו אותו  עם חיוך וצחוק , המשך יום נעים  באהבה שלגיה

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 31/10/2007 13:51  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)