לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

בקשה קטנה


קראתי אצל זאזי ידידי  שקיבל  את הבקשה במייל  ופרסם אותה  אני העתקתי    והחלטתי להעלות אותה גם כאן 

 

 

חברים

 

למי שעדיין אינו מעודכן:

מזה שלושה שבועות שאני מאושפז בבי"ח  ********  בגלל התפרצות של לויקמיה מסוג לא כל כך נחמד.

עברתי טיפול כימותראפי ראשון בסדרה. טיפול זה והבאים אחריו אמורים להכין אותי להשתלת מוח עצם חיונית.

 

לשם ביצוע ההשתלה, נדרש תורם מתאים.

התורם המתאים יכול להיות מאותר במאגר תורמי מוח עצם המנוהל בישראל אצל עמותת "עזר מציון". מאגר זה מקושר גם למאגר בינלאומי.

ככל שמספר התורמים שבמאגר גדול יותר, כך גדל הסיכוי שלי ושל חולים אחרים במצבי למצוא תורם מתאים.

 

תהליך ההצטרפות למאגר אינו כרוך בתשלום מצד התורם, והוא כולל מלוי טופס המעיד על רצון להצטרף למאגר ובדיקת דם פשוטה. כמות קטנה של דם (5CC) נלקחת מווריד בזרועו של התורם הפוטנציאלי. דגימת דם זו נשלחת לבדיקת סיווג רקמות (חלבוני HLA) ותוצאותיה מצורפות למאגר. גיל תורם פוטנציאלי כזה צריך לנוע בין 18 ל-50 שנים, ומצבו הבריאותי חייב להיות תקין. עלות בדיקת סיווג רקמות התחלתית זו הינה $60, והיא ממומנת ע"י "עזר מציון" ותורמים פרטיים.

 

 

"עזר מציון" עורכת בשבוע הבא, יום ד' 21 נובמבר 2007, מבצע ארצי לאיסוף דגימות דם מתורמים.

רשימה מפורטת של פריסת אתרי הבדיקה ראו בקישור של "עזר מציון": http://www.ami.org.il/default.asp?V_DOC_ID=2459    

 

אני מודע לכך שרוב חברי הנמנים על תפוצת דוא"ל זה עברו את הגיל המרבי לתרומת מוח עצם. אבל לכולנו משפחות צעירות, מכרים ועמיתים לעבודה שיכולים להתאים לתרומה זו ומן הסתם ירתמו לכך אם יהיו מודעים למשמעותה.

 

צר לי אם גרמתי למי מכם הפתעה לא נעימה, אבל לא עת לנימוסים היא אלא למעשים.

 

שלכם,

 

******   ******

 

 

________________________________________________________________________________________________

 

 

תרשמו לכם את התאריך,כולה בדיקת דם פשוטה ביותר, קטן עליכם, וגדול מהחיים.

 כיון שהנושא קרוב לליבי  , ואני לא יכולה  להבדק או לתרום בגלל העבר  הרפוא  "הפלילי " שלי  החלטתי לפחות לעזור בפירסום  באהבה וליל מנוחה משלגיה

 

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 15/11/2007 22:22  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)