לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

הזמנה לעצרת למען החיילים החטופים ב30.11


אצל ידידי מגן  מתפוז  קראתי על העצרת קיבלתי את רשותו לפרסם  

 אני מזמין אתכם ביום שישי ה- 30/11/2007  להצטרף אליי, לתמוך ולחזק את עצרת המחאה  למען החיילים החטופים המתקיימת אחת לשבועיים, בכל דרכי מסעי אני נושא את דגל החיילים החטופים ואף מציין אותם גם בדיבור וגם בשירתי ובחיבור הרגש הזה ממני אל תוך נשמתכם אני שוב מציין ש.."רגש"(ר-רגב,ג-גולדווסר,ש-שליט, ואפילו ר-זה גם רון ארד,)

ראינו מה האדישות  ותרבות ה"סמוך" עשתה לרון ארד,  לכן אני מבקש מכל חבריי, מוקיריי, אוהביי ומכל אותם אלה שחשוב להם  לעזור לי להוריד את מפלס האדישות והייאוש  שמתפשט בכל תחומי החיים שלנו ולא אפרט כרגע את כל הנושאים שעומדים על הפרק... ביום שישי הקרוב אנחנו רוכבים  בשיירות אופנוענים, רכבים, עם ישראל וכל מי שבליבו רגש, מתכנסים בשעה 10.00 בבוקר מול בית ראש הממשלה ברחוב עזה פינת בן מיימון, שם נזדהה נשיר נתמוך ונעודד וניצור אנרגיה שבעזרת השם  תחזיר אותם בשלום הביתה. ומשפט  קצר מהשיר שלי (פיתחו רמקולים תקשיבו תיהנו ותזדהו)

                            " גם את זה נעבור ביחד יש דרכים לחבק את הפחד

                         שוב נצחק ונחייך רק את זאת נבקש שישב הוא איתנו ביחד"

 

כל מי שיוצא איתי מהסיירים וצריך דגל שיודיע לי כאן בתגובות, ואני אדאג להביא לו, חשוב שנצא בשיירה מסודרת עם דגלים של "אל תתנו לאדישות להרוג אותם, כי עצם הנסיעה בשיירה עם דגלים היא גם מפגן של כוח ואחדות,

 

רוכב על האופנוע שלי, גיטרה על הגב, מחברת שירים ואידיאולוגיה, פוגש את העם שלנו נוגע בפצעים לא כדי להכאיב אלא בשביל......

                    "לעצור את הדימום הלאומי"

 

יציאות מאורגנות:

1. בתחנת הדלק הסיירים לכיוון דרום –בשעה 8.45 עם האופנוען בדרכים

2. התארגנות מהצפון-נהרייה, בטרמפיאדה לכיוון דרום ליד תחנת הרכבת בשעה 7.00 פרטים אצל מלכי בבלוג

http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1136830
 
3. התארגנות מהדרום-פרטים בהמשך

4. הגעה עצמאית: להיות בשעה 10.00 מול בית ראש הממשלה
  מתכננת להצטרף במידה והיא לי טרמפ , ומה איתכם ?  באהבה שלגיה


 

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 25/11/2007 03:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)